nitrofurantoin 22.10.05 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere!
Paremas munandis valu (nagu pigistaks miski).Munand ka tulitab , nagu oleks põletik. Käisin uroloogi juures ,kes määras raviks nitrofurantoini.Toote infost loen ,et see on mõeldud kuseteede infektsiooni raviks. Kas see ravim sobib ka munandi põletiku raviks.Kas pean minema mõne teise eriarsti vastuvõtule?

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Munandi valu viitab sugutrakti üldisemale kroonilisele põletikule. Nitrofurantoiin pole vähemalt meie keskuses selle probleemi valikpreparaadiks. Lisalugemist küsitud teemal leiate portaali sektsioonist Tasub teada / Uuringud meestele. Vaadake ka varasemaid vastuseid seonduvatel teemadel.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

nitrofurantoin ja stafilococc

Tere
olen 27a mees
ma päris tihti (aga see on ka suhteline, kas on tihti või isegi mitte) käin WC
käisin arsti juurde - pikk lugu, aga lõppuks tehti mikrofloora analüüs, mis selgus, et ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Ravim sobib - tehke kuur läbi. Juhul kui probleem ikkagi ei lahene või kaebused tulevad peale ravi tagasi, siis tuleks kahtlustada eesnäärme põletikku. Sellisel juhul soovitan tulla vastuvõtule. Optimaalse ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: