mure 31.08.05 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere
Kul on selline mure et minu partneril diagnoositi tupeseen. Talle kirjutati küünlad. Kuna see pole esimene kord, siis sooviks teada kas mina pean ka ennast ravima?(kuigi mul endal mingisuguseid kaebusi pole) Kas oleks võimalik osta mingeid ravimeid apteegi käsimüügist?(mingid kreemid) Kas ma peaksin minema meestearsti vastuvõtule?



ette tänades

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Kui tegemist on juba korduva tupeseene ägenemisega, siis oleks viimane aeg põhjust otsima hakata. Selleks võivad olla leebemad suguhaigused, tupe üldisem tsakaalu häireja ja ka mehe sugutrakti krooniline põletik (prostatiit). Korralikud uuringud, mis mehel peaks kindlasti sisaldama ka sperma analüüsi põletikule, tuleks teha mõlemal osapoolel.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

Peenise ebapiisav jäigastumine

Tere, mure erektsiooniga, eelmängu ajal suht ok kõik, aga mingi aja möödudes kaob erektsioon ja ei saa asjaga lõpuni minna, selline mure oli 4 aastat tagasi ka eelmis naisega, aga lõpuks oli kõik ok, nüüd ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Ilmselt siis mured uue seksuaalpartneriga. tähtsaim kehaline ja psühholoogiline kohanemine.
Kui ise hakkama ei saa, siis saaremaal saate pöörduda dr. Sarjase poole.
Kui tilk on igal hommikul, ...

Loe edasi

Mure

Mul on sihuke mure et suguti peale tekkisid sihukesed punased täpid ja suguti ümber läks kõik punetama peale vahekorda see on juba teine kord niimoodi aga mingi ajamöödudes ta kaob ära kas see on mingi ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Suure tõenäosusega on tegemist kas partneri tupe põletiku või teie sugutrakti kroonilise põletikuga. Sageli esinevad mõlemad probleemid koos. Soovitan uuringule tulla.
Edu soovides
Margus Punab
Loe edasi

väike peenis

tre mul sihuke mure et mul suht väike olen 18 ja vahepeal ei läe kõvaks ka

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Kui mure olemas, siis külastage noorte nõustamise kabinetti.
MP

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: