Androcur 05.07.05 / Meestearst

Külastaja küsib:

Haige on 74 aastane mees, kellel uroloog diagnoosis mädase eesnäärme põletiku. Raviks määrati ANDROCUR , 4 korda päevas 1 tablett 6 kuu jooksul.
Praeguseks on ravimit kasutatud 3 nädalat, kuid haige näeb välja väga kurnatud, rohkem kui enne. Ise ta midagi kellelegi ei kaeba ja hoiab kõik mured endale, kuid ütleb, et valusid pole. Kas Teie arvates on ravi õige või peaks veel mõne teise arstiga konsulteerima?

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Ilmselt on siin olnud mingi valestimõsistmine.
Androcuri ei kasutata mädase põletiku raviks. Kuna ravim vähendab olulisel määral meessuguhormoonide taset organismis, siis mõjutab see olulisel määral ka mehe elujõudu. Soovitan teil esmalt ühendust võtta vanahärra raviarstiga ja rääkida haigus ja selle eerinevad ravivõimalused korralikult selgeks. Kui seletustega rahul ei ole, siis võiks paluda teise arsti arvamust.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

impotentsus androcuri tarvitamise puhul

01.10.20003. tehti mulle Kohtla-Järve haiglas eesnäärme operatsioon. Enne operatsiooni tehtud analüüside tulemused olid järgmised:
PSA ..................1,29 ng/ml < 4,0
FPSA ................0,425 ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Vastuoluline lugu. Raske on nii kaude nõu anda. Selge on, et androcur ravi soodustab erektsioonihäire teket/süvenemist. Soovitan oma uuringud kaasa võtta ja küsida teise uroloogi arvamust. Vastava teema ...

Loe edasi

impotentsus

Ei ole naisterahvaga olnud vahekorras juba 8a.Olen transvestiitsete kaldu-

vustega.Tekkis tugev soov naisestuda.Olen kolm kuud võtnud iga päev

androcur-50 1.tableti ja estradiol ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Hormoonravi ei ole kunagi lõpliku tagajärjega, nii ka teie puhul.

Soovitan teil edaspidise ravi koordineerimiseks pöörduda dr. Olev Poolametsa või dr. Imre Rammuli poole.

Edu soovides
Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: