Millega... 17.01.05 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere!
Seda, munad hõõrub ära.Ka istumisel.Nahk läheb punaseks ja väga ebameeldiv on.Ostsin Aqalan L kreemi, hiljem Nutradermi ja Essex hüdrot, mis ajas hästi külmaks, veidi oli parem ja algas uuesti, sellest kremist ei olnud kasu.Ja vees käies, basseinis on samuti v ebameeldiv tunne.Suguliselt ei ole aktiivne veel.Mis teha?Tänan.

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Ilmselt on tegemist kubemepiirkonna seenpõletikuga. Pöörduge palun meestearsti või nahahaiguste arsti poole. Ravi võib võtta mitu nädalat kuid on enamasti väga hea tulemusega.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

helepunane laik peenisel.

Kas te oskate öelda , millega võib tegu olla? Lisasin ka pildi.

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Tegemist on väheaktiivse nahahaigusega. Pöörduge meestearsti või nahahaiguste arsti vastuvõtule.

Loe edasi

Moodustis munandi nahal

Kõva valge moodustis munandi nahal. Millega võiks tegu olla. Otseseid kaebusi ei ole.

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Umbunud rasunääre. Võib aja jookusl ise tühjeneda, võib vaikselt suurenenda. Tervisele ohtlik ei ole. Ravi otseselt ei vaja.

Loe edasi

Laik peenisel

Küsimus järgmine, et mul peenise pea peale tekkis mingi valge laik. Valus ja tundlik ei ole ning midagi tunda ka ei anna, aga kuidagi häiriv on. Millega võiks tegu olla ja kas on arstile pöördumine vajalik?

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Kui suureneb ja/või peenise nahk muutub tihedamaks, siis tasub kindlasti arsti poole pöörduda. Millega täpselt tegu, pole võimalik ilma probleemset kohta nägemata kahjuks öelda.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: