Ravimi mõjust. 22.09.04 / Meestearst

Külastaja küsib:

Mulle kirjutati välja ravim nimega Nolvadexi 0,02.põhjuseks rinnas aegajalt tekkiv tükike.käisin mammoloogi vastuvõtul ja tema sõnul ei ole tegemist mingi kasvajaga vaid millegi muuga.ei saanud nagu täpselt selgust ka mis see oli.kirjutas välja selle ravimi ja kuu pärast palus tagasi tulla.kui siis pole kadunud siis lõikab ära.uurisin siis selle ravimi kohta natuke infot ja kui ma õieti aru sain on tegemist vähiravimiga.juttu on seal just rinnavähist ja ravimi mõjust naistele.kuna olen ise noor mees siis tahaks teada kuidas on selle ravimi mõju minule kuna seal on suguhormoonide sisaldus kõrge.olen alles noor mees ja olek väga tänulik kui oskate õelda kas see võiks mõjutada minu potensi hilisemas perspektiivis.

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Ilmselt on teil tegemist mastopaatiaga - haigusega kus mehel hormonaalse tasakaalu häire tõttu tekib rinnanäärme koe mahu suurenemine. Kirjeldatud ravimi toimeaineks on tamoxifeen, mis vähendab naissuguhormoonide taset veres. Sama efekti kasutatakse ka vähi ravis naistel. Enne hormoonravi määramist tuleks teha hormoonide taseme analüüs teie veres. Sama peale ravi. Operatiivset ravi ma selle haigusega ei soovita. Soovitaksin võtta teine arvamus meestearstilt.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

Propecia

Kas teil on kogemusi ning kokkupuuteid Propecia nimelise ravimiga ning andmeid selle mõjust mees- tüüpi päriliku kiilaspäisuse puhul. Kui ei, oskate loodetavasti soovitada kedagi, kes oskaks anda nõu ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Hääd kogemused olemas. Vastuvõtuajad on kirjas põhilehel.

Parimate soovidega

Margus Punab

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: