seen? 27.01.04 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere,
Olen 46a. mees ning olen praeguse partneriga vahelduva sagedusega vahekorras juba aastaid (4-5). Viimastel aastatel on sagenenud partneril tupeseene nähud, mis peale nahaarsti poolt ettekirjutatud kreeme ja küünlaid jälle taanduvad, kuid need haigusepuhangud on pahatihti just peale meie vahekorda. Enda juures pole küll mingeid kahtlasi sümptoome märganud. Kas võin olla mingi seenhaiguse kandja enda teadmata? Kas peaksin end laskma naha-arstil kontrollida või midagi muud ette võtma?
Ette tänades,
ok

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Seenhaigus on tupe tasakaaluhäire tagajärg. Viimast võib aga soodustada teie sugutrakti põletik. Kuna ägenemised on otseselt seotud seksiga, siis peaks kindlasti tegema vastavad uuringud. Optimaalse uuringuskeemi leiate portaali sektsioonist tasub teada- kiiruuringud meestele.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

Pikaajaline mure seenhaigusega

Tere!

Käisin Teie juures kunagi vastuvõtul. Päraku piirkonnas oli tugev sügelus, diagnoosiks oli mäletamistmööda mingisuguse seene infektsioon. Nahk punetas ja sügeles nii hullult, et sügades ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Kui 5-6 aastat olete nende tuubidega hakkama saanud, siis on ju ägenemiseid üsna vähe olnud. Ilmselt tuleks otsida nahapõletiku teket soooduatvaid tegureid. Tähtsam neist on ülekaalulisus, harvem suhkru ...

Loe edasi

Peenisel ebameeldiv lõhn

Mure järgmine: Nüüdseks ca 1,5 kuu jooksul on peenisel eesnaha alla tekkiv kerge eritus, mis on läbi paistev ja ebameeldiva lõhnaga.
Seda on ka varem olnud, siis perearsti soovitusel kasutasin ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Tegemist siis kroonilise eesnaha ja peenisepea põletikuga. Kuna probleem on kestnud ebatavaliselt pikalt ja lootus iseeneslikule paranemisele on väike, siis soovitaks siiski külastada meestearsti ja põhjus ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: