Nõrk ereksjioon 31.12.03 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere
!Kui on peenise veresoonte muutustest tingitud osaline nõrk ereksioon,siis kas see võib aja jooksul süveneda ja kas seda ravitakse kirurgiliselt või ereksiooniravimitega?Olen 25 aastane tegelen spordiga ja ei suitseta.
Tänan vastuse eest!

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Võib süveneda. Kirurgia siin suurt midagi ei anna. Olenevalt veresoonte muutustest kasutame erinevaid ravimeid. Osadel juhtudel on vajalik jääda püsivaks ravimite tarvitajaks, paljudel juhtudel piisab siiski ravikuuridest. Ravi määramise aluseks on eelkõige peenise Doppler ultraheli uuringu tulemused.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

rasestumine

kas kui,mehele(33)on tehtud mitukorda süst,mis eilase juua(alkoholi probleemid)kas see võis olla põhjuseks et 8 nädalasel lootel oli süda väga nõrk ja peetus lõpuks

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Ei usu, et põhjus just selles süstis peitub. Võimalik, et alkoholi liigtarvitamine on lihtsalt sperma kvaliteeti halvendama hakanud.
Edu
Margus Punab

Loe edasi

verivill

Tere!
Peale pikemat või mitmekordset vahekorda tekib vahel sugutipeale verivill läbimõõduga 5...10 mm, alati ühes kohas. Kas on tegu lihtsalt ühe koha ülitundlikkusega, või võib tegu olla mingi põletiku ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Ilmselt on ikkagi nahk selle koha peal hell/nõrk. Soovitusi saan anda siiski alles peale läbivaatust.
Edu soovides
Margus Punab

Loe edasi

sperma

Tere.

Probleem selline.Olen 30a. vana ja olen märganud,et potents on langenud
ning ejakulatsioon on nõrk .Sperma eritub alles hiljem ja on osaliselt nagu tarretis.Oman püsisuhet 10 aastat.

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Vanus muudab kõiki mehi...
Nõrgema erektsiooniga on ka seemnepurse tavaliselt nõrgem. Kui probleem häirib, siis tasuks meestearsti visiteerida. Saame välistada erektsioonihäireid soodustavad haigused ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: