intiimelu 22.09.03 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere!
Aidake palun nõuandega.
Mu naisel leiti mitu haigust - ureaplasmoosi, vaginoosi ja kandidoosi, olime temaga mitu ravikursust juba läbinud, kuid tulemusi pole. Hiljuti ta sünnitas, meile olid määratud ravimid, mulle - DoxyHexal, temale aga küünlad ja Tarivid, kuid sünnitus algas varem ja lõpetada kursust me ei jõudnud. Mina ise pole arsti poole selle probleemidga pöördunud, kas võib asi olla minus, et mitte ükski ravi ei aita? Kas võib olla probleem selles, et tihtipeale mulle tundub, et naine pole vahekorraks valmis - tupp on kuiv, sisemisega on probleeme. Juhul, kui sellest tekivad väikesed haavandid, võib ka haigus tagasi tulla?
Sergei

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Soovitaksin teil siiski meestearsti visiteerida. Sageli on naiste korduvate põletike põhjuseks just meeste krooniline sugutrakti põletik. Pimesi ravi enamasti tulemust ei anna.
Seksuaalprobleemid, mida kirjeldate on ilmselt psühholoogilist laadi ja võivad lähtuda samadest põletikest. Hea nõu andmiseks on kirjas liiga vähe infot.
Edu
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

eesnäärme healoomuline suurenemine

Kas eesnäärme healoomuline suurenemine välistab või vähendab intiimelu vajaduse? Abikaasa käib ravil dr Ausmehe juures alates detsembrist, sügisest saadik pole me olnud vahekorras. Kui ma eelmisel korral ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Niiviisi mitmekordse vahenduse läbi probleeme lahendada ei saa. Pimesi süüdistamise asemel võisite hoopis koos mehega arsti vastuvõtule minna. Siis saate otsese vastuse kõigile oma küsimustele.
Edu ...

Loe edasi

Enneaegne erektsioon

Tere,

Olen tervisliku elviisiga 22 aastane noormees ja partneriga on seksuaalelu kestnud rohkem umbes 4 kuud.
Peale mõningast ebaõnnestumist intiimelu toimis umebes 2 kuud, kuid kujunes ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Ilmselt on tegemist ebaõnnestumiset tingitud psühholoogilise pinge ja ebakindlusega. Usun, et teid saaks edukalt aidata lühiajalise erektsioonihäire ravimite kuuriga.
Edu, Margus Punab

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: