verevähk 08.05.06 / Laborimeditsiin

Külastaja küsib:

Tere!
Minu emal on diagnoosiks verevähk. Ta on ka psühhiliselt häiritud ja saab haloperidooli.Nüüd on hakanud ta kurtma et ei näe enam ja ei kuule.Kas need sümptomid liiguvadki selles suunas.Ta ei ole nõus ka ennast ravima,leiab et ei ole kingituspakk mida ühest linnast teise viiakse.Kuidas võib see hääbumine kulgeda,milleks peame olema valmis.Praegu ta on ka juba jalgest nii nõrk et hädavaevu jõuab toaletti. milliseid valuvaigisteid võib anda?.
Reine

Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tere Reine !
Mõistan muret, kuid ei saa midagi konkreetset soovitada. Olete jätnud märkimata verevähi vormi, ema vanuse, kaasuvad haigused jne. Tähtis on haige motiveerimine ja ravi ning uuringutega nõustumine. Võtmeisikuteks on haige lähedased: ema peaks elama ennekõike enda ja Teie nimel. Ainult Teie saate emale öelda, kui vajalik on võimalikult kaua veel koos viibida. Mõistetav on ema trots ja tõrksus, siinkohal aitab psühholoog ja psühhiaater. Otsige julgesti abi, Teie olete emale ja ema Teile VÄGA TÄHTSAD !!! AUSALT !
Head tervist soovides,
Madis Veskimägi

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Laborimeditsiin

Verevähk

TERE

Ei tea kelle poole sellise küsimusega pöörduda aga ma loodan et saan mingisuguse vastuse teie poolt!

Küsimus on selline , mu tydrukul avastati verevähk või kahtlustatakse ...

Vastas dr Jüri Laasik

Tere Siim,
Hemoglobiini taseme järgi ei diagnoosi verevähki ükski arst. Kui Teil on kahtlusi, siis peaksite ikka rääkima selle tohtriga, kes kahtluse üles seadis ja täpsustama seda asja. Hemoglobiini ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi