Põlveliiges - artriit ? 05.11.01 / Füsioteraapia

Külastaja küsib:

V.a. doktor

10.a. tagasi väänasin trennis jala paremast põlvest välja, Paistetus möödus tookord iseenesest. Nüüd hakkasin tegema tervisejooksu ( olen 52a. mees ) ja tagajärg - vesi põlves. Olen käinud erinevate arstide ( traumatoloogid) juures - vesi võetakse välja- pannakse peale määre. Tõepoolest - 3 päeva on jalg korras,aga vesi tuleb ikka tagasi, Õelge palun, kas sellest veest saab kunagi lahti ( pilt näitab muudatusi luustikus); Kas peale vee eemaldamist liigesest tuleb rahulikult lamada ja mitte liikuda?

Lugupidamisega Olev

Arst vastas:

dr Kaidu Meitern

Ortopeed

Artrosportkliinik

Tere Olev!



"Vesi" tuleb üldiselt põlve 2 põhjusel:Sisekesta põletikust(võib olla ka reumaatiline päritolu)või vigastusest tekkinud põlvesisesest muutusest,näit.meniskirebend,kõhrekahjustus.Kui kükitamine või põlve konksutõmbamine on valus võib menisk olla katki.Kui liigese sees on midagi katki,siis päästab ainult operatsioon-artroskoopia,et "vesi"põlve enam ei tuleks.Liigesesiseseid mitte luu vigastusi näitab täpselt uuring MRT,mis vajab ortopeeeedi saatekirja.





Paranemist soovides,dr.Kaidu meitern

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Füsioteraapia

põlveliiges

Mees. 61 a.

Häired viimastel nädalatel. Turse põlveõndlas, valu, segab käimisel ja

eriti põlvekõverdustel. Ühel jalal annab rohkem tunda, süveneb päeva

...

Vastas dr Aalo Eller

Ilmselt on tegemist artroosiga.Tuleb pöörduda ortopeedi poole.Kui võimalik,siis eelnevalt lasta teha Rö-ülesvõte põlveliigesest seistes kahes suunas.







...

Loe edasi

põlveliigese vaevused

Tere! Olen 53 a naine. Poolteist kuud tagasi jäi mul ühe jala põlveliiges kangeks ja valulikuks. Mingit otsest traumat polnud, kuid jalg sai ettevaatamatu liigutuse tõttu põlveõndlast venitada. Peale istumist ...

Vastas dr Aalo Eller

Teil oleks vaja Rö-grammi põlveliigeset seistes kahes suunas ning seejärel näidata end ortopeedile.Kahtlustan Teil artroosi esimesi ilminguid.Ibuprofeeni soovitan küll kasutada kuni tunnete olulist paremust.Vitafoni ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: