põlvedes vesi 16.01.04 / Füsioteraapia

Külastaja küsib:

Tere!Minu vennal(12.a)on juba peaaegu 4 aastat pidevalt vesi põlvedes. Korduvalt on vesi eemaldatud. Seoses sellega leiti ta munandikotist tihke tükk(hiljem selgus et see sisaldas vett), mis opereeriti.Samal ajal halvenes tal ka nägemine. Sel kuul opereeriti talle uus silmalääts. Põlvedes on tal ikka suur põletik, kuigi ta võtab iga päev tablette.Hiljuti kirjutati talle tabletid, mis on aktiivselt tsütotoksilised,maksale toksiline,nägemisele võib mõjuda halvasti jne.(lugesin et see ravim on mõeldud reumatoidartriidi ja psoriaasi ravimiseks). Kas on mõistlik nii noorele lapsele selliseid ravimeid anda, mis mõjuvad teistele organitele toksiliselt? Kui asi ei parane, mis siis järgmiseks juhtuda võib? Äkki oskate nõu anda, kuhu pöörduda või mida teha.

Arst vastas:

dr Kaidu Meitern

Ortopeed

Artrosportkliinik

Tere!

Mina olen rohkem ortopeed,teie lapse häda paistab sisehaiguste vallast.(reumatoloog) ja sellepärast nende arstide raviskeemides ei ole asjatundja.

Paranemist soovides,dr.K.Meitern

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Füsioteraapia

Valu põlvedes

Mida tähendab meeletu valu põlvedes peale tükk aega jalad keha all istumist püsti tõustes? Kui aeglaselt jalad sirgeks ajada, siis valu ei ole. Olen 22 aastane. Tegelen tantsimisega, eluaeg olnud sportlik ...

Vastas dr Andres Kukner

Tõenäoliselt pole tegemist haigusliku probleemiga.Põlveliiges on keeruline ja struktuuriderohke liiges. Kui anda talle pikaks ajaks asend, mis sunnib liigessidemeid ja kapslit ülemäärasele pingele, on ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: