Pidev nõrkus ja tasakaaluhäire 02.05.16 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Tere
Kirjutan murega mis mind on vasvanud juba mitu aastat. Kõik algas sellega et mul jäid pidevalt päevad ära. Käisin naistearsti juures ja sealt saadeti edasi endokrinoloogi juurde kus ma käin siia maani. Hakkasin votma L-Thyroxini mis ei muutnud midagi. Ainult koik näitajad on korras koguaeg aga enesetunne meeletult halb. Kohe hakkavad ka ülikoolis eksamid aga ei suuda kuidagi isegi koolis käia. Eelmisel nädalal laksin juuksurist otse kuirabisse kuna süda läks pahaks ja meeletu nõrkus tuli peale. Pidevalt ka tasakaaluhäired kuid miski ei aita. Päevi pole samuti enam mitu kuud olnud. Kiirabis tilgutati mingit vedelikku mis muudab enesetunde paremaks. Päev läks mööda ja enesetunne sama. Mida teha, enam ei suuda ollagi. Endokrinoloog määras ka Methformini aga see muutis enesetunde veel loiumaks. Perearst aga ütles et ei oska midagi soovitada, veresuhkur ja koik korras. Laksin ka tana hommikul haiglasse kiirabisse kus mind samuti tagasi saadeti sest pean pearingluste ja kaela-poomistundega perearsti juurde pöörduma. Äkki oskate öeld kuhu minna kuna need rohud pole midagi muutnud ja pidevad pearinglused ei lase elada.

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
L-türoksiin tegi korda Teie kilpnäärmehormoonid, kuid kuna enesetunne sellest ei paranenud, võin öelda, et suure tõenäosusega pole Teie halb enesetunne kuidagi kilpnäärmega seotud. Kuna põhivaevus tundub olevat pearinglus, võiks pöörduda kõigepealt neuroloogile. Tsüklihäirete põhjuseid aitab selgitada günekoloog.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

Pidev palavik

Tere!
Mure järgmine, et mul on juba poolteist kuud pidev palavik 37,1 - 37,5. vahepel olin veel mingis viiruses ja palavik oli 38,4. Ja nüüd on jälle see väike palavik. Arst ei oska midagi teha minuga, ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Raske öelda, mis kaalutlustel Teie arst Teid endokrinoloogile suunab. Teie poolt kirjeldatud vaevustest ei leia küll midagi endokriinhaigusele viitavat. Kui palaviku põhjus on selgusetu, oleks ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: