prolaktinoom 07.12.06 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Tere,

Olen võtnud ~8 aastat Parlodeli tablette (1/2 tabl. päevas) kuna mul organism toodab prolaktiini liiga palju. 1 aasta tagasi hakkasin Parlodeli asemel võtma Bromocriptini, toimeained ju samad. Ja viimase aasta jooksul olen hädas olnud tupeseenega. Ka praegu vohab ja ravi ei aita, kas võib seente tihedam esinemine olla seotud nimetatud ravimitega? Kas võib nii olla et Parlodel ei soodusta seent, aga Bromocriptin soodustab. Günekoloogid on teinud kõik bakterite analüüsid ,aga midagi pole leitud.

Lugupidamisega, E.

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
Parlodeel on samuti bromokriptiin, üksnes teise kaubandusliku nimetusega. Bromokriptiin tupeseent ei soodusta. Sellest haigusest on aga mõnikord üsna raske lahti saada ja tuleb veidi kannatust varuda.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

Mis on prolaktinoom?

Soovin teada mis on prolaktinoom? Millest see tekib ja millised on peamised tunnused?

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Prolaktinoom on prolaktiini tootev hüpofüüsi (ajuripatsi) healoomuline kasvaja.
Millist see tekib, ei tea kahjuks keegi (pärilik on see üliharva). Peamised tunnused naistel on tsüklihäired ...

Loe edasi

prolaktinoom

Tere.
Olen 43a.naine ja mõniaeg tagasi avastati mul hüpofüüsise piirkonna kasvaja mis hiljem osutus prolaktiin-aktiivseks, esimene prolaktiini analüüs oli 8353 mU/L ja endokrinoloog määras mulle ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Prolaktiini ülemääraselt kõrge tase mõjub pärssivalt sugunäärmete talitlusele ja põhjustab viljatust, menstruaaltsükli häireid või tsükli kadumist, ka libido vähenemist. Kui Te enam pere ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: