toidulisandid 06.01.05 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Lp Dr Anu Ambos,

Paluksin Teiepoolset nõuannet toidulisandite kohta. Olen olnud ülekaaluline kogu oma teadliku elu ent nüüd kaalujälgimise abil lahti saanud paarikümnest kilost ning soovin veel jätkata. Missuguseid toidulisanded oleks kindlasti ning missuguseid soovitavalt vaja juurde võtta. Kaaroteenini jõudisn juba ise:).

Lugupidamisega,

Kristin

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
Ei ole suur toidulisandite spetsialist. Kui kaalujälgijate menüüst ja päevasest kaloraazist kinni peate (kaalujälgimisega liiga hoogu ei lähe), pole toidulisandid vajalikud.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

higilõhn

Tere.

Minu higilõhn on muutunud halvaks ja see rikub mu riideid (lisaks ebameeldivale lõhnale).

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Endokriinhaigusega halva higilõhna puhul tavaliselt tegemist ei ole. Küll võivad higi lõhna muuta mõned toidulisandid, mida sageli tarvitatakse (letsitiin) ja üldine tervisekontroll perearsti ...

Loe edasi

alatalitlus

juunis saab aasta kui olen tarvitanud türoksiini.Algul oli annus 25mg, kuid kolmekuu pärast vajasin 100mg. Nüüd siis on tulnud kõhulahtisus ja suur higistamine, kas see võib olla ravi annusest ja peaks ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Mul on väga raske Teie asendusravi kohta järeldusi teha teadmata, millised olid viimase hormoonanalüüsi tulemused ja millal see tehti. Kui uuring tehti k.a. jaanuaris (peale vähemalt pooleaastast ...

Loe edasi

haiged liigsed

Ämm mul on süstiv diabeedik.Tal pidevalt aga ka haiged liigsed, niii kätel kui jalgadel.Perearst väidab, et teda millegagi aidata ei saa.Peab kannatama valu edasi.Mõtlesin osta tallle toidulisandid Bio-Glucosamine ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Põhimõtteliselt peaks Teie poolt nimetatud toidulisandid ka diabeetikule sobima. Kas nad eaka inimese liigesvaevusi suudavad vähendada, on iseasi.
Tervitades,
...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: