Ülahuul paistes 06.11.11 / Allergoloogia

Külastaja küsib:

Mul on ülahuul paistes juba üle kolme nädala. Olen proovinud määrida mitme vahendiga ja mitmeid tablette võtnud.

Arst vastas:

Kaja Julge

dr Kaja Julge

Pediaater

SA Tartu Ülikooli Kliinikum

Tere,

Ilmselt olete kasutanud metüleensinist, mis on pindmiste haavade sh suu limaskesta haavade puhul sobiv - desinfitseerib ja kuivatab. Ülahuule turse põhjuseks võib olla aga ka angioneurootiline turse. Kui allergiavastased tabletid e antihistamiinikumid ei ole raviefekti andnud ja põhjus endiselt teadmata, oleks vaja ikkagi pöörduda allergoloogi vastuvõtule, et teha täpsustavad uuringud.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Allergoloogia

Ülahuul paistes

Tere!
Probleem järgmine. Eile umbes 18.00 võtsin 2 tabletti Aleve`i, pärast seda u. 19.30 sõin hiina toitu ja umbes 20.00 hakkas ülahuul paistetama. Paistetus jätkus kuni südaööni ja nüüd hommikul ...

Kaja Julge

Vastas dr Kaja Julge

Tere,
Tekkinud reaktsioon on angioneurootiline turse (Oedema Quincke). Aleve toimeaine naprokseen on mittesteroidne põletikuvastane aine, mis võib põhjustada allergilist reaktsiooni. Kui olete seda ...

Loe edasi

Mesiniku mure

Eile sain mesilase käest sutsaka ninaalusesse piirkonda, igaljuhul oli see nii valus, et pool pead ja hambad samalt poolt valutasid kaasa, kui kipitas. Õhtul paistetas ülahuul üles, hommikuks oli veelgi ...

Vastas dr Maire Vasar

Tere!
Kõige tugevamaid allergilisi reaktsioone kutsuvad esile mesilaste ja herilaste pisted. Mesilased nõelavad ainult enda kaitseks. Organismi jääb kidadega nõel koos mürgipõiega ja mesilane ise ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: