hammaste pesu-harjamine 30.05.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Juba aastaid võitlen hammaste harjamisega, sest ei talu hambapastasid, kuna olen proovinud erinevaid. Mind ajab hambapasta maitse öökima, millest pool päevagi veel paha olla. Kas on alternatiivi? Vahel pole ma üldse kasutanud pastat ja nühin lihtsalt veega. Parimate soovidega
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
See küsimus on tulnud nüüd küll valele adressaadile. Ilmselt peaks selle esitama hambaarstile või hügienistile, kes tegeleb hammaste tervisega.
Minu valdkond puudutab toitumist.
parimatega,
dr.Ehala