kui kaua? 02.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 22 aastane, 174 cm oikk ja kaalun 82 kg. Üritan nüüd trenni, tervislikku toitumist ja bio slimi koos kasutama hakata.kui kaua peaks kasutama bio slim tablette? Ja et nad jääksid mõjuma ka.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovides alandada kaalu, ainuüksi saledustablettidele lootma jääda ei saa. Olete õigel teel kui üritate tasakaalustada oma toitumist ning tõsta ka füüsilist koormust. Bio-slimi kuur peaks soovituslikult olema vähemalt kuuajaline, kuid selleks et kaalulangus püsima jääks, on hoopis oluline, et muutused mida oma toidulaua ja liikumisharjumuste korrastamiseks ette võtate saaksid harjumuseks ning kujuneksid pikas perspektiivis elustiiliks.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev