gastriit ja kõhulahtisus 08.12.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mida teha,et kaalu juurde saada ja tervelt elada? Olen alakaalus pikkus 167sm,kaal 60kg
Arst vastas:
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Siin oleks vaja esmaselt oma toitumist analüüsida. Selleks saate ise kasutada nutridata.ee toitumisprogrammi. Võimalusel soovitan aga oma toitumise üle vaadata koos toitumisspetsialistiga kuna kaasuvalt esinevad terviseprobleemid, mis võivad nõuda kindlaid toiduvalikuid.
Teadmata teie praegust menüüd ja liikumisrütmi, ei ole võimalik kirja teel öelda, millistest toiduvalikutest oleks kaalu tõstmisel kasu.
Parimatega, dr. Ehala