diabeet ja mandlioperatsioon 11.02.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kas mandlioperatsiooni korral on kõik sama nagu tavalistel inimestel või on mingid eripärad?
Arst vastas:
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõik sõltub muidugi inimesest ja sellest kuidas operatsioon läheb, aga mingeid suuri piiranguid kindlasti pole. Operatsioonijärgselt tasub küll esialgu süüa enam vedelikurohkeid toite ning kindlasti ei tohiks need olla väga kuumad. Hea on jäätis(muidugi mõistlikus koguses). Üldjuhul tunnete ise kõige paremini, mida pärast operatsiooni süüa saate.
Parimatega, dr.Ehala