tere 28.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on selline mure et olen 24 a, kasutan Logesti pille juba 5a. Pole märganud et sellest juurde olen võtnud.Olen 165cm ja kaalun 65kg :( mul reitel ja külgedel on väga kole tselluliit:( Ma ei söö juba üle 1 kuu pelae 18.00 kuid ikkagi mu kehas ei toimu muutusi:S kelle poole pöörduda või mida teha???
Arst vastas:
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Reitel ja puusadel asuva rasva ning tselluliidiga on juba antud piirkonna füsioloogiliste iseärasuste tõttu raske võidelda ning ainuüksi toitumisega seda kontrolli alla saada on pea võimatu.
- Piisav vedelikuhulk
- Tasakaalustatud menüü, kus on kesksel kohal puu-, aed- ja juurviljad
- Liikumine (antud kehapiirkonnale toimiv treening)
- Kodused ja salongi-protseduurid intensiivistamaks mainitud piirkonna verevarustust ja väljutamaks jääke.
Toodud märksõnad on need, millest kõigile tuleb tähelepanu pöörata, et oma probleemsete piirkondadega toime tulla. Kui on soovi võite menüü-alaseks nõustamiseks tulla konsultatsioonile (tel:533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala