depressandid 03.12.04 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Olen kahel aastal võtnud Cipralexi ja peale 6 kuu manustamist on tekkinud selline tunne, et enam ei mahu. minu psühhiaater tegi selle peale suured silmad, see ei võimalik kuna kõrvalmõju olevat ainult tarvitamise alustamisel. See aasta proovisin uuesti kuuri alustada aga ei õnnestunud kuna see rohi muutis mu lihased täiesti kangeks ja tundsin ennast äärmiselt väsinuna. Võtsin rohtu kuskil 3 nädalat ja jätsin siis katki. Sellest on möödunud poolteist kuud. Mul on kogu see aeg olnud peavalud - kukal on kange. Kas on tegemist ületarvitamisega? Kas paanikahäirete vastu võin nüüd mingit teist depressanti kasutada. Eriti nagu ei riskiks, sest ühest sain juba jäädava peavalu.
Merle

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Antidepressante on kümneid ja kümneid. Kindlasti leidub ka Teie tarbeks sobilik.
Lugege varasemaid soovitusi ja neid saate kohe kasutama hakata.
Rohi on vai üks komponenet Teie probleemi lahendamisel.
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

paanikahäire

Tere!Abikaasa plaanib tuleva aasta alguses tööreisi Hispaaniasse ja sooviks oleks tal sõita koos perega.Olen aga hädas paanikahäirega.Olen küll saanud ravi,kuid viimased 3 aastat olen olnud kodune ja ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

vt. otsingu abil meie varasemaid lugusid ning soovitusi.
Tehke kindlasti minu harjutust ja kui selle omandate, siis sellest piisabki. Kui aga aega selle omandamiseks väheseks jääb, siis reisile ...

Loe edasi

Teine arvamus

Seoses lahkhelidega oma raviarstiga, vajan teise arsti arvamust.

Kirjeldan oma pika haigusloo ning vajan nõu ravimite kohta, mida kasutada:
Lugu tuleb pikk kuid tänan teid juba ette ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Liht- vöi täisminevikus olid Teil mingitel pöhjustel probleemid ja sealt sattusite "söltuvuse löa otsa". Praegu esiplaanil söltuvus spetsiifilistest ravimitest. Olite väga tubli ja saite kohati asjadest ...

Loe edasi

intiimelu

Tere, mul on probleeme intiimsuhetega v6i 6igemini nenede puudumisega. Ainus m6te et ma kellegagi suudlen (seksist r22kimata), ajab mind nii 2revusse, et syda l2heb pahaks. Kuna olen 20 ja ei tahaks yksi ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Kaie, intiimsuhe on suhtlemise nn "süvakiht". Nimetatud suhe saab olla hea, tore, vastastikku soovitav vaid siis, kui ollakse teineteisega piisavalt tuttav, tuntakse teineteise huvisid ja hoiakuid, tunnetatakse ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: