paanika hood 05.03.04 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

läbisin tableti kuuri seroxat 20mg päevas, pool aastat. loppes see detsembri alguses. koik oli korras nagu norras. nuud hakkavad samad haiguse tunnused tagasi tulema. kas ma peaks hakkama jälle neid tablette sööma. olen proovinud niisama läbi ajada aga hood muutuvad häirivaks. olen spotlane ja hakkan millegipärast muutuma agressiivseks ja ei suuda keskenduda trennis. onneks ei ole tahtnud teha haiget endale kui ka kellegi teisele.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Võtke veelkord rohtu. Trennis taguge rohkem kotti, kanaliseerige see agressiivsus spordivahenditesse, mitte kaaslastesse. Võitslusel "pange täie rauaga." Saun, massage, võhmatrenn annavad head sisemist rahunemist. Mida treener trennist arvab? Kuidas kodused olud? Kuidas koolis-tööl? Millised on sportlikud eesmärgid (EM, MM, OM) ja kuidas sinna eesmärgile liigute?
Sportlane saab vastasest jagu, saab ka häirest jagu. Häire on kui vastane, kes tuleb alistada. Võtke asja (paanikahooge) sportlikult ja saavutate edu.
Suudavad teised, suudan ka mina! Tehes uutmoodi-LOOVALT suudan veelgi enam. Inimene peab muutuma kurjemaks ja paremaks: kurjemaks oma puuduste suhtes, paremaks oma vooruste vallas.
Head muutumist,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Paanika

Tervist!

2 kuud tagasi diagnoositi mul raske depressioon.Sellest ajast tarvitan erinevaid ravimeid(cymbalta,betamax),samuti tekkisid depressiooniga ärevus ja täielik unetus,kaotasin ühe kuuga ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Milles depresssiooni põhjus(ed), millest paanika? Selle üle vaja mõtiskleda, et siis olusid muuta. ennast tugevdada või suhtumist oludesse muuta. Rohtudega koos on vaja teha ka harjutusi - aktiveerib organismi, ...

Loe edasi

Paanika ravi 3aastat, aga ikka hood.

Olen 21 aastane noormees, alguses zoloft ja nüüd 1,5 aastat seroxat,3 aastat kokku olen kasutanud ravimeid. Aga üsna sageli toimub minuga ikka midagi kummalist: tuju null, mälu tõrgub, südame ümber tühi ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Rohust üksi ei aita, vaja ka muid tegemisi: harjutused, uus hoiak.
Kehakaalu korrigeeriks ka veidi allapoole.
Aga tähtsaim - millest kõik see? Millega ei ole hing rahul? Kas eesmärgid on ...

Loe edasi

närvid läbi

siuke asi et olen pidevalt närvis , on ka paanika hood .
mida ometi teha ? kas närvilisust saab ravida kuidagi ?

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Närvipingeid annab kõrvaldada, neid saab vältida.
Ravida? 1) Korralik puhkus, 2) jõukohane kehaline aktiivsus, 3) vajadusel õpi/töökoormust reguleerida, 4) rahustavad teed.
Ja kui sellest ...

Loe edasi

peapööritus ja ärevus koos paanikaga

olen 61 aastane naisterahvas ,nimelt kolm aastat tagasi suri minu abikaasa ,pool aastat peale selle hakkasid mul esinema kukkumise hood ,jalutades tänaval kukkusin ilma mingi põhjusetta .Analüüsid olid ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Kukkumised vajavad veidi selgitamist. Ärevusega tavaliselt ei kuku.
Arsti jutule ja saate abi.
Tervislikud tegemised ikka kasuks.
Parimate soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Loe edasi

paanikahood

Vabandan ,et tülitan!!Mure on järgmine,Mu elukaaslasel tulevad aegajalt peale ilmselt paanika hood,algul oli see päris ehmatav ja teadmata millega tegu siis sai ka kiirabi kutsutud nüüd ,kui tulteb hoog ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Paanikahoog vajab ravimist. Psühhiaater annab ravimid ja juhised. On ka nö esmaabi-rohud, mis kohe mõjuvad ja kiirabi vaja ei ole.
vt. eelnevaid soovitusi ärevushäirete osas.
Tegutsege,
Loe edasi

Paanika.

Mul on vist paanika hood või midagi selle taolist.Tarvitasin amfetamiini ja nüüd nädal tagasi olin voodis pikali,täiesti hullumas.Mõtlesin,et mis asi see elu on jne...Täiesti ebaloogiline mõtlemine oli,aga ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Mis mul viga on?
Tarvitasin amfetamiini ja nüüd nädal tagasi olin voodis pikali,täiesti hullumas.Mõtlesin,et mis asi see elu on jne...Täiesti ebaloogiline mõtlemine oli..
vt. eelmist vastust. ...

Loe edasi

depresioonis elukaaslane

Tervist,
Loodan, et oskate mind veidi aidata kuidas elukaaslase enesetunnet paremaks muuta
Mees on 24a. pool aastat tagasi elas üle mitu liiklusõnnetust. Samal ajal oli raske seis tema oma ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Tulgu vastuvõtule. Annan juhiseid, soovitusi, selgitusi.
Traumajärgselt on ka närvisüsteem tundelisem. Lahendid on olemas.
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Loe edasi

paanika hood

kui tableti kuur on läbitud ja haigus hakkab tagasi tulema. mida teha???

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Tabletikuur (ravimid) on selleks, et pingeid maandada ja siis:
a) enda ümbruses midagi muuta,
b) ennast tugevdada, karastada, edendada,
c) oma suhtumist muuta.
Ravimid on vaid ...

Loe edasi

ravimid

tere!tahaksin küsida asja tundjalt kas on võimalik saada lahti ravimite sõltuvusest,nimelt xanaxist.hakkasin võtma seda kui põdesin paanika hoogusid,paanika hood käivad nüüd harva,eriti siis kui on päevad ...

Vastas dr Jaanus Mumma

Xanax on tõesti paanikahäirete puhul kiirelt toimiv ravim
ja kasutatakse seda palju.Oma praktikas näen,et sageli võib ta
ka ise põhjustada ravimsõltuvuse ja hiljem on temast päris
raske ...

Loe edasi

antidepresandid

Kas te võiksite öelda, kas cipramill ja framex on oma olemuselt samad rohud?Mina tarvitasin eelmisel talvel 6 kuud cipramilli, aga tundsin et see hakkab rahakoti peale.Nüüd kirjutas perearst välja framexi, ...

Vastas dr Jaanus Mumma

Ja mõlemad on antidepressandid ja sarnase toimega.
Mõjutavad ajus serotoniini toimet.Framex ei ole firma
originaalravim ja seetõttu oluliselt odavam.Seda preparaati
toodavad mitmed ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: