Ärevushäire ja peaprobleemid 17.12.13 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere Doktor Pajos!

Minu probleem ja küsimus oleks järgmine.

Umbes 10 kuud tagasi algas mul ärevushäire. Hakkasin kohe kasutama antidepressanti nimega Cipralex 20mg. Alguses nädal võtsin 10mg. Võtsin siis 20mg umbes 9 kuud, kui otsustasime arstiga lõpetada ravi, kuid kahjuks tuli haigus üsna kiiresti tagasi. Tekkis ebareaalsustunne ja depressioon. Hakkasin uuesti ravimeid tarbima, ehk siis Elicea 20mg. Kuid nüüd on tekkinud ebamugavustunne peas, kohe hommikuti hakkab pea valutama, mitte just tugevalt, kuid närivalt ja on ebamugav. Silme eest on justkui udune ja ebamugav. Ütleme siis nii, et silmi on justkui mugavam kinni hoida, kui lahti. Vati sees tunne, surumistunne peas ja kõrvades. Õhtuks läheb justkui natukene paremaks. Pea käib ringi. Ühesõnaga, see tunne on väga häiriv. Ma võtsin Elicead kolm nädalat, kuid hakkasin kahtlustama, et ehk võib asi olla nendes ravimites, sest ka meeleolu ei ole mul oluliselt muutunud. Ja tänasest hakkasin kasutama uut ravimit - Flux 20mg.
Neuroloogi juurde on mul aeg alles 30.02 ehk siis aega on veel. Nii kaua tahaks kasvõi natukene selgust majja saada, et mis minuga toimub. Kas ma peaksin väga mures olema?

Mis Teie arvate, mis võib olla minu peavärgi põhjuseks? Kas on lootust, et see tunne kaob ise ära või peaksin kindlasti hakkama kasutama mingit ravimit? Hetkel võtan ma peavalu vastu paratsetamol 500. Kuid seda ebamugavustunnet see ära ei võta.

Jään väga Teie vastust ootama!

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Kes Teile ravimeid kirjutab? Teda tuleks ka informeerida probleemidest. Tavaliselt antidepressandi toime tekib ca. 1kuu jooksul ja kui paranemist ei ole, tuleks ravimit vahetada. Võimalikud on ka mitmed ravimi kõrvalnähud.
Teie seisundit saan hinnata vaid peale läbivaatust.

tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Peavalud, näo- ja peaprobleemid.

Tere.
Probleem on nimelt selline, et mul on tihti peavalud, peavalude vastu olen kasutanud käsimüügil olevaid valuvaigisteid, kuid mitte miski ei ole siiani aidanud.
Mõned kuud tagasi tundsin, ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tegemist on tõenäoliselt ärevushäirest tingitud tunnetuste ja vaevustega. Neuroloogi vastuvõtt on oluline asja täpsustamiseks ja ravi määramiseks.

Dr. Ain Pajos
tel. 6 748 591

Loe edasi

surinad jalgades

Tere,

mul diagnoositi ärevushäire 10 aastat tagasi. Vahelduva eduga olen tarvitanud erinevaid antidepressante. 2 kuud tagasi peale töö kaotust ja elukaaslase lahkumist ei saanud paar kuud ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tõenäoline on ärevushäire ägenemine ja sellest tingitud probleemid.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

Kehv enesetunne!

Viimasel ajal tihti lööb halva enestunde, mis algab järsku, tekib südame kloppimine, "pea tühi" tunne, pupillid suurenevad, jäsemed muutuvad tundetuks ja tekivad kerged kordinatsiooni häired, vererõhk ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tõenäoline on ärevushäire - nn.paanikahood. Tegemist on kroonilisest ärevusest tingitud eri funktsioonide regulatsioonihäirega.

DSr. Ain Pajos

Loe edasi

Ärevushäire!

Minul selline küsimus, mida tähendab elavad plantaarrefleksid. Anamneesis difuusne toksiline struuma.

oleksin väga tänulik kui vastate.

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Elavad, kuid normi piires olevad labajalgade refleksid.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

Valud peas, kaelas.

Kas ajukasvaja võib põhjustada valu kaelalihastes, kätelihastes ja seljas? Esineb ka külmust jalalabades, higistamist, seedimine on korrast ära (toit ei seedu korralikult), nahasügelust, käte värin, südame ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tõenäoline on ärevushäire.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: