Puugivaktsiin 29.07.13 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere

Olen 26aastane mees.
Kolm nädalat tagasi lasin endale teha puugivaktsiini süsti. Peale seda hakkasid jamad pihta, nimelt tekkis pealaele rõhuv tunne ning kogu aeg on väsimustunne ja uimane olek. Ka silmad on muutunud tundlikuks valgusele ja on valusad.
Käisin neuroloogi vastuvõtul, tehti peas versesoonte uuring ja magnettomograafia - ei leitud midagi.
Ise arvan, et seda põhjustab puugivaktsiin? Kas see on võimalik?

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

See on võimalik. Paranemine peaks siiski varsti toimuma.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

puugivaktsiin ja epilepsia

Tere.
Põdesin lapsena epilepsia kergemat vormi. Alguses oli diagnoosiks petit mal hoogudega, hiljem kirjutati tõendile abcensidega (vabandan, kui kirjapilt pole õige). hoogusid pole olnud umbes 16-17 ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Vaktsineerida võib.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: