seljanärv ja epiduraalanesteesia 17.06.09 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Vabandan ette, kui küsimus ei lähe õigele arstile. Peaaegu aasta tagasi tehti mulle keisrilõige. Seljasüsti tehes ei saanud anestesioloog nõela kohe sisse ning ühe katse ajal lõi mul paremasse puusa terav valu. Pool aastat hiljem tekkis mul paremas reises sügelus- ja põletustunne, ülitundlikkus ning tugev valu. Arst diagnoosi seljanärvipõletiku, magnettomograafis oli kõik korras ja operatsiooni vajalikkust ei nähtud. Sellest on nüüd möödas 5 kuud, olen saanud seljasüste, võtan valuvaigisteid ja teen ravivõimlemist, kuid kõik sümptomid on siiski alles. Iga päev ei pea ma küll valuvaigistit võtma, sest saan ilma hakkama, kuid pikalt istuda või külili lamada ei saa, sest puusas või reies hakkab kohe "põletama". Oletan, et see on kaudselt epiduraali tagajärg, sest puusa lööb valu samasse kohta kui tookord süsti saades. Kas mul on lootust, et see asi iseenesest paremaks läheb või mida võiksin veel teha?

Ettetänades,

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Närvivigastus põhjustab valu koheselt, mitte pool aastat hiljem. Tõenäoline on hoopis diskiprobleem, võimalik et samas lülivahemikus kus teostati punktsioon.
Tuleks minna neuroloogi vastuvõtule.

Dr. Ain Pajos
tel. 6 748 591

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Torked peanahal ja ärevus

Mul on kaks last. Üks kolmeaastane ja teine pooleaastane.


Noorem laps sündis pool aastat tagasi epiduraaliga. Paar nädalat peale sünnitust algasid valusad torked vasakus tuharas. Valu ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Kui olete naine ja valud tuharas ja jalas tekkisid sünnituse ajal kasutatud epiduraalanesteesia järgselt, on võimalik närvijuure vigastus seoses nõela sisseviimisega. Tavaliselt on paranemine iseeneslik, ...

Loe edasi

motoorika häire

tere. nimelt vaevab mind - hirmutav kogemus peale hiljutist rasket sünnitust - pikad valud, emaka mitte avanemine, epituraali vähene leevendus jne. ehk lõppes sünnitus keisriga. kuid operatsiooni lõpusirgel ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Ongi 2 võimalust: kas paanikahoog või epiduraalanesteesia komplikatsioon. Täpsemalt kirja alusel vastata ei saa.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: