suletud ring 08.12.08 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tervist-mure pikaaegne , uuritud , aga tulemus:väsimus, nõrkustunne on pidevad kaaslased-Ja diagnoos olnud aastaid:15 a tagasi vegetodüstoonia, hiljem juba ärevushäire all paanikahäire!oktor, mitmed arstid imestavad. kui ütlen, et 11 a olen kasutanud Cipralexi(algul Cipramil)erinevates annustes, (nüüdseks 0,5 tbl ),juurde Rivotrili (1/4 osa)-sest koos paanikahäirega olid kehalised vaevused: värinad ja vahetevahel propanolooli. see olukord ei olevat normaalne, et nii pikaaegne Cipralexi kasutamine-aga kui annust vähendada, näit veel 1/4 osa ja siis päris ära jätta-kuidas siis hakkama saada-kas nõrkus veel hullem. Ja doktor, kas ei ole kusagil vastuolu,nüüd on uuritud ka jälle kilpnäärme talitlust-et kui kasutada midagi looduslikku-kas selleks sobib melatoniin-apteegist soovitati-et olevat tomimine : käbinääre toodab serotoniini, mis organismis muutub melatoniiniks! Kuidas saaksin Cipralexist loobuda ? Vahetevahel mõtlen, peab ikka veel mingi põhjus olema, miks nõrkus?Mida peaksin veel tegema-pead on uuritud, soovitati
Palun väga Teie arvamust-olen 40 a naine

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Kindlasti tuleks vahetada Cipralex mõne laiema ja tugevama toimega antidepressandi vastu. Soovitan konsulteerida psühhiaatriga.

Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Tasakaaluhäired



On sügis ja taas "löövad välja" tasakaaluhäired ja nii juba 5 aastat järjest. Olen käinud neuroloogi juures ja tarvitanud cipramili.
See kõik segab mu elu, raske on tööl käia, kuna ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tõenäoliselt peaks pöörduma psühhiaatri poole.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: