ärevushäired 10.10.08 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere

Vaevab järgmine küsimus - aasta algul elu väga keeruline ja palju probleeme, hakkasid tekkima tugevad peavalud, sh südame tugev kloppimine, kõrge vererõhk, külm higi ja pidev "minestamise tunne" ning "süda peksab kurgus" tunne. Lisaks tekkis lagipähe kummaline muhu moodi moodustis.Perearstil vaadati muhk üle ning öeldi, et tegemist rasvkoes tekkinud mingi asjaga - täpset nime ei mäleta ja et pole hullu, kui ei suurene pole lõigata tarvis. Ülejäänu osas diagnood ärevushäired kuid algstaadiumis - rohkem puhata ja läheb üle. Püüdes arsti soovitusi jälgida läks olukord mõneks ajaks ka paremaks kuid nüüd oktoobri algul olukord taas hullemaks läinud (taas ka elu närvilisemaks muutunud) - sellel korral lisandunud ka pearinglus pidev ning süda paha, iiveldab (kuid oksendanud ei ole). Peavalud pole sellel korral tugevad, pigem selline nõrk "näriv valu". Ilmselt foobiana, kuid järjest enam painab mõte kasvajast...... Kas oleks põhjust uretseda ja paluda peauuringuid või tegemist taas korduvate ärevushäiretega? Mida ette võtta?

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Ilmselt on tegemist kroonilisest stressist tingitud ärevushäirega. Iseenesest see aga ei möödu. Tõenäoliselt on vaja peale spetsialisti määratud ravi ka muutusi igapäevases elureziimis.

Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Epileptik ja rasedus

Tere! Olen 25.aastane naine. Võtan epilepsia vastu järgmisi ravimeid: homikul ja õhtul 1050 mg triepltal 600 ja samuti hommikul ja õhtul orfili 300 longi ühe tableti. Liigeste vastu võtan hommikul ja ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Kõik ravimid võivad põhjustada loote arenguhäired. Seetõtu peaksid rasestumisealised naised pidevalt võtma koos epilepsiaravimitega foolhappe nimelist vitamiini 0,3 mg /päevas. Rasedaksjäämise korral tuleb ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: