Peavalud 17.12.07 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere!
Olen umbes 5 aastat hädas peavaludega,mis tulevad umbes 3-4 kuuliste vahedega.Valu on tuim ja rusuv,kaasneb iiveldus ja vahel ka kõhulahtisus.Olla on nii halb,et püsti ei seisa ja enamuse ajast lihtsalt magan.Alguses kestsid valud umbes ühe öö(heitsin vajuga magama,hommikuks oli kõik ok).Mida rohkem aeg edasi seda pikemaks on valu periood läinud,lausa 3-4 päeva jutti.Mingid valuvaigistid ei aita-olen juba loobunud nende võtmisest.Kogu see aeg ainult magan ja joon väheses koguses vett.
Olen suhteliselt pabistaja loomuga,kas põhjus võib olla närvidest?Midateha,et sellest vabaneda?
Aitäh!
Merike.

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Tõenäoliselt on tegemis migreeniga, millele on pärilik eelsoodumus. Kindlasti on võimalik seisundit parandada ja valuhoogusid vähendada lühema või pikemaajalise raviga. Küsige perearstilt saatekiri neuroloogile ja helistage tel 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Peavalud,unetus

Peale liiklusõnnetust tekkisid peavalud, hilisemas faasis on tekkinud probleemid magamajäämisel.

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Peavalude ja unehäiretega tegelevad kõigi polikliinikute neuroloogid, kes määravad ka vajalikke uuringuid. Võite tulla ka meie vastuvõtule.

Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

sooviksin teada, et kas SM võib põhjustada ka peavalusid. või ei tohiks kolded valu tekitada..?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tugevad peavalud ei ole iseloomulikud SM - le.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere palju teie viisit maksab kui tahaks teie vastuvõtule tulla. Mina olen see kellel hakkasid peavalud kuueaastaselt koos teadvuse kaotustega .Tiina

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Helistage tel 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere olen 31aastane mul on juba kolmas päev tugevad peavalud ja iiveldama ajab ka mulle on kirjutatud selline rohi tramadol aga see ei aita .

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

eelmine vastus.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: