kõikumine 28.02.07 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

olen 33a naine,umbes paar kuud tagasi oli mul 1,5 päeva 39-40 palavik,mis läks ruttu mööda ja arsti poole ei pöördunud.peale seda hakkas mulle pidevalt tunduma,et maailm kõigub.perearst ei osanud seletada,soovitas puhkust,kuigi veres oli ka põletikunäit.sõitsin,2 nädalaks egiptusesse,kus kõigutas juba nii et ei julgenud toastki välja minna.seejärel kellegi soovitusel ostsin kohapealt aukmetin-i tabletid,tegin 7 päevase kuuri,peale seda enam ei kõiguta.mure aga siiamaale,sest kõrvaarst ütles täna,et kõrvadest see polnud.millega võiks olla tegemist?

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Läbitehtud viirusinfektsioon võib põhjustada mitu nädalat kestvaid asteenianähte, sealhulgas ka tasakaalutust. Kui probleem kordub ilma palavikuta, tuleks teha mõned abiuuringud.

Dr. Ain Pajos
tel 6 748 591

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

nõu sajale sümptomile

Tere. Endal kaebusi pole kuid see eest naisel.
Lugu järgmine.
Sümptomid: väsimus, tuju kõikumine, hajameelsus, jõuetus, ärevus. Kuus päeva magamatta. Maksimum 3,h öö jooksul. Uni pinna pealne. ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Soovitan neuroloogi konsultatsiooni.
Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: