unerohi vähjahaigele 18.01.07 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Olen erialalt massöör-terapeut,kuid sageli tuleb tegeleda ka sisehaigustega.Käin vähjahaigel kodus.Tegemist on bronhivähiga.Haige on raskes seisundis,kuid mitte lootusetu.Tundub,et meil on probleemiks IMOVANE.Ta võtab neid kuni kolm ühikut öö jooksul.Organism on väga nõrk ja tundub,et nõrgestab ka see ravim,lisaks mäluhäired.Muidugi nõrgestab teda ennekõike see haigus,kuid siiski-mingi unerohi,mis ei nõrgestaks südant,organismi.Üldiselt võtavad rahustid jõu ära,kuid kui siiski proovida xanax'it.Unetus on ilmselt põhjustatud hingamisraskusest ja voodis olemisest(tegevusetus)
Palun ärge soovitage tal perearsti poole pöörduda (sellest ei ole abi).Ta on aasta tagasi kopsuvähiga"maha kantud"haige.Tegemist on siiski bronhivähiga.Võib olla oskate soovitada mõnd unerohtu sellele haigele ja ka rohkem infot olemasolevate unerohtude kohta.Taimeteed siin muidugi jäävad nõrgaks.
Teie vastust oodates ja ette tänades!
Külli

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Sageli on tegemist raskest haigusest põhjustatud depressiooniga, mille tunnuseks on unehäired, nõrkus, ärevus,mäluhäired. Imovane ei ole sobilik pikaaegseks tarvitamiseks, liiatigi veel suures annuses. Soovitan laia toimega antidepressanti amitriptüliin 1-2 tbl. õhtul, mis hästi reguleerib und ja sõltuvust ei põhjusta.

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Kaelavalu, unehäired

Tere

Minu probleem siis selles, et kandsin kunagi liiga kitsast kaabut omast rumalusest ja aeg- ajalt oli siis tunda, nagu oleks verevarustus pähe kehva olnud ja pea oli tuim. Pärast seda ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tõenäoliselt ei ole põhjuseks kitsas kaabu vaid labiilne närvisüsteem ja ärevushäire. Depressiivne seisund algab tavaliselt unehäiretega. Kauane unerohtude tarvitamine tekitab aga sõltuvust - uni ei tule ...

Loe edasi

aju funktsiooni häire

Tere
Mul on selline probleem, et peale seda kui närvid üles ütlesid ei funktsioneeri mu aju või psüühika korrektselt võin seda seletada niiviisi et kui ma mõtlen midagi siis mõtted muutuvad et ma ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tegemist on psühhiaatri kompetentsi kuuluva küsimusega, kes otsustab ka võimalike lisauuringute üle.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

unerohi

Olen 17 aastane ja mul on epilepsia.Olen erksa unega ja vahel tahaks lihtsalt kauem ja sügavamalt magada.Kas ma võiksin mingit unerohtu harva kasutada ja kui jah,siis millist?

Aitähh!

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Võiks kasutada diatsepaami,aga mitte pidevalt.

Dr. Ain pajos.

Loe edasi

Unerohi

Tere
Kas liigne unerohu tarbimine on kahjulik?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Pikaajaline unerohu tarbimine viib sõltuvusele ja ei ravi põhjust.

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Loe edasi

epilepsia

Tere. umbes 4 aastat tagasi oli mul esimene krambihoog ja nüüd on nad kordunud umbes iga 2 kuu tagant. EEG näitas et ajus epilepsiakoldeid ei ole aga hood ikka on. Hakkasin võtma topamaxi aga see ei sobi(unustan ...

Katrin Kaarna

Vastas dr Katrin Kaarna

Tänan Teid e-maili eest!
Mul on raske anda täpset vastust nende ravimite osas, mida koos epilepsiaravimitega koos tarbida ei tohiks.
Pohjus on selles, et epilepsiaravimid on erineva toimeainega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: