doonerlus ja peavalud 25.11.05 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tervist

Olen käinud korra verd andmas. Sai see tehtud suhteliselt impulsiivotsuse ajel, st. mingil moel ma end selleks ette ei valmistanud. Umbes kuu aega peale vere andmist täheldasin endal peavalusid. Mitte küll väga tugevad, aga siiski häirivad. Ainus mis ma oskan seletuseks juurde lisada oli see et ette enne vere andmist mõõdeti ülemiseks vererõhuks midagi umbes 130 kanti (olin siis 24 aastane noormees), ning üleüldiselt olen üsna sportlikul aktiivse eluviisiga ja harva haige. Varem ei ole märkimisväärselt peavalude käes kannatanud. Kuna nüüd on uuesti liikunud mõtteid doonoriks minna, siis on mul sellega seoses väike mure, et millest need peavalud võisid põhjustatud olla ning kas on ohtu nende kordumiseks.

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Kindlasti ei ole kirjeldatud peavalud seoses vereloovutusega.

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Peavalud,unetus

Peale liiklusõnnetust tekkisid peavalud, hilisemas faasis on tekkinud probleemid magamajäämisel.

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Peavalude ja unehäiretega tegelevad kõigi polikliinikute neuroloogid, kes määravad ka vajalikke uuringuid. Võite tulla ka meie vastuvõtule.

Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

sooviksin teada, et kas SM võib põhjustada ka peavalusid. või ei tohiks kolded valu tekitada..?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tugevad peavalud ei ole iseloomulikud SM - le.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere palju teie viisit maksab kui tahaks teie vastuvõtule tulla. Mina olen see kellel hakkasid peavalud kuueaastaselt koos teadvuse kaotustega .Tiina

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Helistage tel 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere olen 31aastane mul on juba kolmas päev tugevad peavalud ja iiveldama ajab ka mulle on kirjutatud selline rohi tramadol aga see ei aita .

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

eelmine vastus.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: