peavalud 28.04.05 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Olen 70 a. diabeetik. Umbes aasta tagasi algasid vasakul peapooles valud. valud on pidevad. Algul olid nad vasaku kulmu kohal kiirgudes kuklasse.Vahepeal on olnud 2 ägenemise perioodi, mille jooksul tõusis ka veresete üle 40. Perearst tegi kummalgi korral antibiootikumi kuuri, mis valu vähendas ja veresette viis 20-30-ni. Valu siiski jäi, ainult on liikunud rohkem kuklasse ja ei ole nii äge,kuid on seotud nüüd kaelavaludega. Viimasel ajal on veresete siiski 30 ringis, hemoglobiin 100-120. Perearst arvab,et "kroonikul" on see normaalne. Olen külastanud neuroloogi, LOR arsti, reumatoloogi, kuid kindlat diagnoosi pole saanud. Kas saate nõu anda?

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Kui reumanäitajad olid negatiivsed, on tõenäoline kooniline valu seoses põhihaigusega(diabeet), mis vajab eriravi. Tulge vastuvõtule.

Dr. Ain Pajos
tel. 6 748 591

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Peavalud,unetus

Peale liiklusõnnetust tekkisid peavalud, hilisemas faasis on tekkinud probleemid magamajäämisel.

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Peavalude ja unehäiretega tegelevad kõigi polikliinikute neuroloogid, kes määravad ka vajalikke uuringuid. Võite tulla ka meie vastuvõtule.

Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

sooviksin teada, et kas SM võib põhjustada ka peavalusid. või ei tohiks kolded valu tekitada..?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tugevad peavalud ei ole iseloomulikud SM - le.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere palju teie viisit maksab kui tahaks teie vastuvõtule tulla. Mina olen see kellel hakkasid peavalud kuueaastaselt koos teadvuse kaotustega .Tiina

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Helistage tel 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere olen 31aastane mul on juba kolmas päev tugevad peavalud ja iiveldama ajab ka mulle on kirjutatud selline rohi tramadol aga see ei aita .

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

eelmine vastus.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: