peavalud 10.03.04 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere.
Mul on peavalud juba peaaegu terve kuu ja tundub, et järele ei jäägi. olen korduvalt külastanud perearsti, kirjutas mulle CATAFLAM 50. Loodetud mõju jäi tulemata, valu andis pisut järele kui võtsin ühe tableti ja poole tunni pärast teise aga päris ära pole kadunud.rohkem midagi ei uurinud ja ega teda vist ei huvita ka. selliseid pingeid ega stressi ka pole,et pingepeavalu võiks olla. kui valu on VÄGA tugev siis on müra ja valgustundlikkus ka ja iiveldus. viitaks nagu migreenile kuid on selleks vist liiga pikalt kestnud. lisaks kannan prille ja hiljuti selgus,et kirjutati liiga suured miinused (OLI -1,25 aga peaks olema -0,75). öelge mida peaks tegema ja kuhu pöörduma, kas pärnus ka mingeid uuringuid tehakse. kui peaks teie vastuvõtule pöörduma,siis mis kõik maksta võiks.
ette tänades Eili 25a.

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Peavalude uuringute ja raviga tegeleb neurodiagnostika keskus Tallinnas.
Tel 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Peavalud,unetus

Peale liiklusõnnetust tekkisid peavalud, hilisemas faasis on tekkinud probleemid magamajäämisel.

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Peavalude ja unehäiretega tegelevad kõigi polikliinikute neuroloogid, kes määravad ka vajalikke uuringuid. Võite tulla ka meie vastuvõtule.

Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

sooviksin teada, et kas SM võib põhjustada ka peavalusid. või ei tohiks kolded valu tekitada..?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tugevad peavalud ei ole iseloomulikud SM - le.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere palju teie viisit maksab kui tahaks teie vastuvõtule tulla. Mina olen see kellel hakkasid peavalud kuueaastaselt koos teadvuse kaotustega .Tiina

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Helistage tel 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere olen 31aastane mul on juba kolmas päev tugevad peavalud ja iiveldama ajab ka mulle on kirjutatud selline rohi tramadol aga see ei aita .

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

eelmine vastus.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: