Peavalud 30.12.03 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere !
Olen 22 aastane noor naisterahvas ja mind piinab aina rohkem ja rohkem üks mure!Nimelt on mul põhikooli ajast saati kummitanud peavalud .Need kestavad korraga kas paar päeva või nädal kaks järjest(peavalu on niivõrd tugev ,et ajab iiveldama silmadega ei näe hästi liikuda on praktiliselt võimatu.
Vahepeal juhtub neid hoogi palju ühes aastas siis teine aasta on jälle vaiksem.
nüüd on juba kaks nädalat pea iga päev tuiganud ,silas lõhkes veresoon ,iiveldustunne hommikuti.Valu kandub paremalt poolt vasakule pea tagaosas.
Kui pöördusin selle murega oma perearsti juurde siis tema vaid nähvas ,et eks see pigetest ole ja võibolla migreen ja sinna see asi jäi!Kuid tunnen ,et jõud hakkab raugema ja ei ole võimeline enam selliste valudega täisväärtuslikku elu elama.
Teie vastust ootama jäädes,
Liisa

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Tulge vastuvõtule.
Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Peavalud,unetus

Peale liiklusõnnetust tekkisid peavalud, hilisemas faasis on tekkinud probleemid magamajäämisel.

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Peavalude ja unehäiretega tegelevad kõigi polikliinikute neuroloogid, kes määravad ka vajalikke uuringuid. Võite tulla ka meie vastuvõtule.

Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

sooviksin teada, et kas SM võib põhjustada ka peavalusid. või ei tohiks kolded valu tekitada..?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tugevad peavalud ei ole iseloomulikud SM - le.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere palju teie viisit maksab kui tahaks teie vastuvõtule tulla. Mina olen see kellel hakkasid peavalud kuueaastaselt koos teadvuse kaotustega .Tiina

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Helistage tel 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere olen 31aastane mul on juba kolmas päev tugevad peavalud ja iiveldama ajab ka mulle on kirjutatud selline rohi tramadol aga see ei aita .

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

eelmine vastus.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: