Hüperprolaktineemia 26.04.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Kust ma leiaksin lähemat teavet hüperprolaktineemia kohta? Kas selline

probleem võib põhjustada ka mineraalide liigset väljutamist organismist?

Tänan.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Kui teil on olnud ühekordne prolaktiini tõus, siis see pole küll tõsiselt võetav. Prolaktiini tõus võib-olla põhjustatud nt stressist. Põhjuseid on muidugi ka muid ja üks võimalus on koosesinemine muude hormonaalsete häiretega. Jutt on pikk ja arvan, saaksite parema info medline otsingutes.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Ebaregulaarne tsükkel

Tere!

Olen 36 aastane, peaegi 37 aastaseks saan naine. Minu menstruatsioonid on varasemalt olnud väga valulikud ja vererohked. Tsükli pikkus 35 päeva ja rohkemgi.
Olen sünnitanud 13 ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

Juhtumi käsitlus ja ravi sõltub sellest, kas soovite veel kunagi rasestuda ja sünnitada või ei soovi enam sünnitada.
Suure tõenäosusega saite ravi endomeetriumi hüperplaasia ...

Loe edasi

Ebaregulaarsed päevad

Mu tsükkel on olnud ebaregulaarne natuke alla kahe aasta. Alguses hilinesid päevad 5-10 päeva. Käisin Qvalitases naistearsti juures ja mingit probleemi ei tuvastatud. Arst ütles, et vahest muutubki tsükkel ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kilpnäärme alatalitlus võib olla tsüklihäirete põhjustajaks. Kui raviga hoitakse kilpnäärme funtktsiooni näitajad normi piires, siis ei ole antud probleem tsüklihäirete taga. TSH norm on 0,4 ...

Loe edasi

hüperprolaktineemia ja Vitakuri kapslid

Tere! Mul oleks selline küsimus. Kas hüperprolaktineemiaga 21 aastasel neiul
( kes selle probleemi vastu ravi veel ei saa ja mensest pole olnud juba 4 kuud ) on m6istlik vötta Vitakuri kapsleid. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Vitacuri võit üsna rahulikult võtta,see on looduslik preparaat.Hüperprolaktineemia põhjust peaks uurima oma günekoloogi või endokrinoloogi juures.Sellele probleemile on ammu ravi olemas.Edu soovides,Maie ...

Loe edasi

orgasm

Tere!



Kas prolaktiini kõrge sisaldus veres võib esile kutsuda orgasmitust? Varem (aasta tagasi) saavutasin orgasmi 90% vahekordadest.

Mida ette võtta?

Esialgne ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Pille! Hüperprolaktineemia põhjustab hüpofüüsi eessagara teiste hormoonide eritumishäiret,mis omakorda pärsivad munasarjade tööd.Seega on loomulik,et Teie seksuaalne erutuvus on langenud.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi