Hirm 13.04.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere ,mul on selline mure, olen kasutanud Minulett tablette juba poolteist aastat ,enesetunne on olnud normaalne,sest tabletid sisendavad kindlustunnet.Kuid on ka olnud pobleeme,nimelt olen pidevas hädas "seentega",tupe pideva kuivuse ja süda on vahel halb.Olen kuulnud ,et keha harjub tablettidega niivõrd ära ,et hilisem rasestumine on võimatu.Seoses sellega ei ole ma viimased kolm päeva tablette võtnud.Kas mu kehas lähevad protsessid lootusetult sassi ja mis vahendid peale kondoomi onraseduse efektiivseks vältimiseks.Või tuleks jätkata tablettiide võtmist,kuigi hirm on suur.Ette tänades

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija !

1) hirm tulevikus mitte rasestuda on asjatu. Kui Te soovite sünnitada, lõpetage tablettide võtmine, taastuvad ovulatsioonid. Kui Te ei rasestu 1 aasta jooksul peale regulaarset suguelu, peaksite alustama uuringuid.

2) võimalusi hoiduda soovimatust rasedusest on palju. Konsulteerige naistearstiga.

Naistearst Galina Litter

tel. 6052 739, -715

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Rasestumisvastaste tablettide tõhusus

Tere!Tahaksin küsida,kas vahetult enne ja pärast menstruatsiooni vahekorras olemine jääb nö.ohutusse perioodi?
Võtan ise küll rasestumisvastaseid tablette(mercilon),kuid tihti tekib hirm,et ei tea ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Teil on õigus, see hirm on põhjendamatu, juhul kui mõtlete soovimatut rasedust. Selleks need tabletid ongi.
Tabletid ei kaitse sugulisel teel levivate haiguste eest.
Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi