Kas tegemist võib olla mingi haiguse või põletikuga? 29.09.16 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere, paar nädalat tagasi oli mul põiepõletik(esimest korda), mis sai ravitud antibiootikumitega. Kuskil nädal hiljem oli taas põiepõletiku sümptomid,kuid siis olid need ebaregulaarselt(kord oli üks päev ja siis järgmine ei olnud või siis kaks päeva oli ja üks päev ei olnd). Nüüd kui sellest antibiootikumite kuurist on umbes kolm nädalat möödas on mul endiselt urineerimise lõpus valulik ja ebameeldiv tunne ning viimasel on ka vahekord valulik(mitte küll kogu vahekord ,kuid algus on) varem ei ole olnud. Kelle juurde ma peaksin oma murega pöörduma ja kas seda saab kuidagi leevendada?

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 20-aastane

Broneerige aeg naistearstile, et välistada sugulisel teel levivad infektsioonid ning tupepõletikud, meile saate aja meiliaadressil glitter@naistearst.ee või tel 6014331.
Sageli tekib antibiootikumide tarvitamise järgselt tupe seeninfektsioon, mis vaja ravi.
Apteegi käsimüügist saate osta intiimpesugeeli, Klotrimasool kreemi, Ecocillin Oral suukaudseid kapsleid jm.
Soovitan tulla vastuvõtule, vajate nõustamist jm

Galina Litter naistearst.ee
Pirita Naistearstid

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

rinnade valulikkus

Tere. Mul on selline küsimus. Mul hakkasid rinna valutama mõnda aega tagasi, läksid suuremaks ja olid väga valulikud. Siis ma pöördusin naistearsti juurde telefoni teel ja tema soovitas kasutada Agnucaston ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kas tarvitate antibeebipille või muid retseptiravimeid?
Reeglina rindade valulikkus noortel ei ole ohtlik ja ei ole haiguse tunnuseks. Valulikkus võib olla seotud munasarjade ...

Loe edasi

valulikkus

Mis võib põjustada valu vahekorra ajal? Kas tegemist võib olla mingi haigusega?

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Arvan,et tupp ei ole piisavalt libe või ei ole Te piisavalt erutunud enne suguühet.Võiks kasutada tupe libestusaineid,mis on apteegis käsimüügil saadavad.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi