beebipillid ja päevad 23.01.16 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere

Detsembris stressi, ebatervisliku toitumise jne tõttu jäi menstruatsioon peaaegu,et ära - ehk kestis ainult kaks päeva ja oli pruun veritsus. Jaanuaris kirjutati mulle pillid välja (mercilon). 13.jaanuar hakkas samasugune pruunikas veritsus, arvasin et hakkasi päevad ning hakkasin ka pille võtma (veritsus taas kestis 2-3 päeva). 2 nädalat hiljem hakkas aga uuesti, nüüd juba suurema veritsusega, kui pille on veel nädal jäänud. Kas ja kuidas peaksin edasi neid võtma? kuidas see mõjub mulle kui mul on menstruatsioon ja samal ajal võtan pille? Hetkel

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Pillega alustades on üheks sagedasemaks kõrvaltoimeks esimese paari kuu jooksul tekkiv ebakorrapärane vähene veritsus või harvem ka pidev määrimine. Sellisel juhul on soovitav pille skeemi järgi edasi võtta ja selle tulemusena veritsus väheneb ja lõpeb tavaliselt ise. Juhul, kui Teil on tekkinud suurem veritsus ( mitte ainult määrimine) , siis soovitan nüüd võtta ühe asemel 2 pilli päevas nii kaua, kuni veritsus lõpeb, kuid mitte vähem kui 21- päevane tsükkel saab lõpuni ja seejärel tuleb teha 7-päevane paus ning jätkata skeemi järgi 21+7 . Seega peate lisa-pillid võtma teisest pakist juurde. Juhul, kui olete pille korralikult võtnud ja pole ühtegi unustanud, siis rasestumisvastane kaitse on olemas, ka veritsuse perioodil.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tsüklihäired

Tere.
Kirjutan sellise murega, et 3.11-8.11 olid päevad. Siis 10ndal olin vahekorras, kus kondoom läks katki ja võtsin koheselt sos-pilli. Siis nende pärast oli verejooks päris suur, käisin pelgulinna ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Sos pillid sageli põhjustavad tsüklihäireid. Beebipillid ongi tsükli regulatsiooniks.. Sageli esimene kuu võib ka nenede foonil olla määrimist. KUI tuleb nädalane paus siis tuleb ikka menses ja peale ...

Loe edasi

Beebipillid

Tere!
Arst kirjutas rasestumisvastased pillid Yarina. Ekslikult alustasin võtmist aga mitte menstruatsiooni esimesel päeval vaid Postinori võtmisest tulenenud väikesest vereeritusest, mis kestis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Postinori võtmine nihutab sageli menstruatsioonitsüklit. Võtke skeemi järgi pille edasi ja ärge praegu katkestage, sest siis tekib paari päeva mõõdudes taas veritsus. Kuna Te ei alustanud pillide ...

Loe edasi

beebipillid

Tere!
Võtan tri regoli tabelette. Tsükkel on normaalne. Nüüd oleks vaja, et päevad hakkaksid 1 nädal varem. Kui ma jätan viimase nädala tablettidest võtmata, kas siis nihkuvad päevad nädala võrra ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Mari!
Sul on täiesti õigus, lõpetades pillidega 1 nädal varem ,algab veritsus mõni päev peale viimase tableti võtmist. Sellisel juhul rasestumisvastane toime nõrgeneb ja kasutama peab lisakaitsevahendeid ...

Loe edasi

tsükkel sassis ja beebipillid

Lugu järgmine, et oli närviline eluperiood, mis päevad sassi lõi - vahepeal määris, vahest oli 2x kuus.
Lasin omale kirjutada välja beebipillid "Loette", mida siis teadupärast tuleb võtma hakata ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Sellest pole midagi , et alustasite nüüd pillide võtmisega. Sellel kuul pillide võtmise ajal võib esineda määrimisi ja peale viimase tableti võtmist algab menstruatsioon. Seejärel võtke pille skeemi ...

Loe edasi

Beebipillid

Kasutasin umbes aasta beebipille (minulet). Nüüd jätsin kasutamise pooleli. Peale tablettide ära jätmist oli esimene menstruatsioon umbes kahe kuu pärast ja nüüd on möödunud umbes kuus nädalat. Enne beebipille ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kahjuks ei selgu Teie vanus.
Kasutasite antibeebipille ("beebide vastaseid").
Beebipillid ("beebide tekitajad").
Reserveerige plaaniline aeg naistearstile, välistamaks ...

Loe edasi

vereeritus

Tere!
Olen 1 lapse ema. Tahame saada teist last ja nii jätsin eelmisel kuul pillid ära ja proovisime rasestuda. Algasid siiski "päevad". Arvasin, et pärast pillide ärajäämist on tulemas vererohke ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Tuuleke.
On võimalik, et põhjuseks on tõesti pillide kasutamine. Teie tsükkel taastub kindlasti paari järgmise kuu jooksul. Kui ka järgmine menstruatsioon on pikk ja määrivana , soovitan pöörduda ...

Loe edasi

beebipillid

Tere!

Olen kasutanud neli kuud logest-pille. Lugesin, et "päevi" on võimalik pillide abil vahele jätta. Esimene kord ei juhtunud midagi. "Päevi" teist kuud järjest vahele jättes aga algasid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pille iga päev katkestamata võttes tekib veritsus mõned päevad pärast viimase pilli võtmist. Veritsus tekib pillide võtmise ajal kõige sagedamini siis, kui unustada tablett võtmata või võtta see ...

Loe edasi

beebipillid ja menstruatsioon

Võtsin 5 aastat Mercilloni, eelmine nädal olid viimased "päevad", eelmise nädala lõpus oleksin pidanud algama uue tabletilehega, aga otustasin nende võtmise lõpetada. Täna so. nädal pärast eelmisi "päevi" ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! ei oska täpselt ennustada järjmiste päevade algust.Olete võtnud piisavalt kaua antibeebipille ja seega võib esimesel kahel kuul menstruatsioonitsükli häireid esineda.Muretsemiseks põhjust ei ole.Tsükkel ...

Loe edasi

Päevad ja beebipillid

Tere, olen võtnud 2 kuud antibeebipille Logest. Kaks korda on olnud ka päevad, mis on aga väga imelikud ja kahtlased. Seda ses mõttes, et vereeritust on väga vähe, enamasti eraldub pruunikat vedelikku. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere M!
Kui teid häirib vähene vereeritus, siis võib preparaadi vahetada suurema östrogeenidoosiga antibeebipilli vastu.
Ilusat suve jätku!

Loe edasi

beebipillid

Tere, tarvitan Logesti juba mitmeid aastaid.Soovin teada, mis nimetusega beebipillid on logestist nõrgemad.
Tänud ette.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Mirelle tabletid on Logestist nõrgemad.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi