pruunakas eritis päevade vahepeal 20.01.16 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Päevad on käinud siiamaani kerge ebaregulaarsusega. viimati olid 7 jaanuarust ja kestsid 7 päeva. 4 päeva peale lõppu märkasin vetsus pühkides pruunakat ja limast eritist. see on kestnud juba 3 päeva. Alakõhus ja alaseljas on kerge valu nagu päevade ajal. varem pole sellist voolust täheldanud. peale päevi pole vahekorras olnud. Milles võiks asi olla? olen väga mures.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Kirjast selgub, et olete jälgimisel HPV tõttu ja järgmine kolposkoopia biopsiaga on planeeritud kuu aja pärast. Kirjeldatud vähene pruunikas limasegune voolus ja kerge alakõhuvalu, mis on tekkinud tsükli 11. päeval, on kõige tõenäolisemalt seotud ovulatsiooniga ( ovulatsiooni sündroom) . Kindlasti poel see seotud HPV-ga. Kui kaebused on seotud ovulatsiooniga, siis määrimine ja pinge alakõhust kaob iseenesest lähipäeva jooksul ja muretsemiseks pole põhjust.
Heade soovidega,
Katrin Seidelberg

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tihe urineerimine, pakitsus alakõhus, ebamugavustunne istudes ning viljatus

Tere.
Olen 35aastane naine. Üks sünnitus - 1999. Võtsin pille aastast 1999 kuni 2010. Peale seda olen proovinud rasestuda-ei õnnestu. Oktoober 2011 korraks nagu õnnestus, kuid tuli ära (ultraheli ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kaebusi on Teil tõepoolest palju.Mina soovitan Teil kindlasti dr.Hermlini konsultatsioonile minna ja kuna probleemid on ka pärasoolega,siis soovitan Teil minna abdominaalkirurg dots, Margot Peetsalu ...

Loe edasi

Tumepruun (vahel isegi must) eritis

Tere austatud doktor!
Lugesin Teie raamatut naistearsti nõuanded,omale küsimusele otsest vastust ei leidnud ja otsustasin Teie käest otse küsida,sest annate siin inimestele palju abi. Olen45, sünnitanud ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Loen teie kirjast, et :"Eelmise aasta detsembris ja selle aasta jaanuaris arstil käidud, diagnoositud ka polüüp,aga see pidi väike olema."
Kus oli kahtlus polüübile, kas ...

Loe edasi

hormoonspiraal

Tere!
Olen 37 aastane naine, kolme lapse ema. Kuna arvame, et kolm last on peres paras arv :), siis pärast viimase lapse sündi (1,5 aastat tagasi) lasin paigaldada Mirena hormoonspiraali. Olen sellega ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Hormoonspiraaliga on vereeritus reeglina vähene ja sageli korra kuus mõned päevad. KUi vahepeal on ka määrimist nagu teil ja spiraaliga on kõik korras günekoloogi juures, siisi arvan, et see on ...

Loe edasi

Menstruaaltsükli probleemid

Tere,
Olen 25 aastane naine. Tsükkel on olnud korras, kuigi päevad on alati olnud väga valude rohked. Lisaks kaasnevad päevadele üsna tihti tugevad peavalud. 10 kuud tagasi hakkasin kasutama rasestumise ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Logest kuulub madaladoosiliste pillide hulka. Kui jätta 1 tablett võtmata, tekib järgnevate päevade jooksul vähene vereeritus, mis võib kesta päevi või isegi nädalaid. Kuna te viimasel pillide ...

Loe edasi

imelik voolus

Tere!
Mul on selline mure, et viimasel ajal esineb mul päevade vahel pruuni voolust, seda pole küll palju. Päevad käivad ja on käinud kogu aeg ebaregulaarselt, aga olen sellega juba harjunud. Kas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
vähene veritsus (pruunakas voolus) 1-2-päeva tsükli keskel on seotud ovulatsiooniga ja on normaalne nähtus, tingitud hormoonitaseme muutusest organismis sellel perioodil.
Katrin Seemen

Loe edasi

Päevade kestvus

Tere!

Mul on tavaliselt päevade kestvus 3-4 päeva. Nüüd aga on protsess juba 7 päeva kestnud. MIllest võib see olla tingitud. Rasestumisvastaseid tablette ei söönud vahepeal. Nüüd alustasin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kui alustasite pillide võtmisega, siis on veritsus tingitudki pillidest ja võib kesta pikemat aega, isegi kogu esimese pillidega tsükli jooksul. Selline veritsus kaob iseenesest.
K.Seemen ...

Loe edasi

vereeritus enne "päevi" II osa

Tänan väga vastuse, eest ja loomulikult kavatsen arstile pöörduda, aga nagu ikka on probleemid ja mured just pühade ajal või mittetööpäevadel. Nagu nüüd selgunud on pole mingeid päevi veel siiani tulnud.Kirjutasin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija II osa!
Antibeebipille tarvitatatakse skeemi 21+7 järgi. Kui rasedustest on negatiivne 7 (8) päeva hommikusest uriinist, võite muude vastunäidustuste puudumisel pille jätkata.
Loe edasi

vere segune eritis tupest

tere,
mul on selline mure, viimasel kuul on mul igapäevased tuppe eritised tumedat värvi umbes nii nagu päevade lõppu perioodil kui viimane veri välja tuleb. kas põhjuseks võivad olla antibeebipillid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pole põhjust muretsemiseks, peale pausi uuesti pille võtma hakates on tekkinud määrimised väga sageli esinev kaebus. Tuleb pille skeemi järele edasi võtta, määrimised kaovad iseenesest 2 kuu jooksul.
Loe edasi

menstruatsioon

Minu "päevad" oleksid pidanud lõppema 3 päeva tagasi, ent siiski esineb väheke vereeritust ja tuleb sellist pruunikat vedelikku.Olen juba 2 aastat tarvitanud rasedusvastaseid tablette Logest. Kas need ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võimalik, et vähene pruunakas eritis tupest on seotud pillidega . Kui samasugune pikk veritsus tekib ka peale järgmisi päevi, soovitan konsulteerida naistearsti juures. Sageli aitab pillide vahetus ...

Loe edasi

Probleem

Täna vahekorras olles lõi alakõhtu ja päraku piirkonda jube valu (ja seda nn koeraasendis), varem on olnud ka aga väga õrnalt. Muudes asendites valu pole. Pärast oli veel tükk aega valus ja iiveldas. Oskate ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Valuliku suguühte põhjusi on palju. Teie kirjeldust aluseks võttes võis tegemist olla munasarja küpse folliikli või tsüsti ruptuuriga, kuid seda saaks kindlalt väita ikkagi uuringu käigus. Soovitan ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi