Enne päevi jäi vahele 2 pilli. 06.01.14 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,
juhtus nii, et mul jäi järjest võtmata 2 pilli, kuna mitte kuidagi ei õnnestunud viimasel hetkel retseptile pikendust saada. Järgnevalt jätsin pillide võtmise 7 päeva menstruatsiooni jaoks vahele. Nüüd uue nädala alguses hakkasin uuelt lehelt jälle pille võtma. Kas kuna enne päevi jäid need 2 pilli vahele, siis ei toimi nende mõju üldse ikkagi ka nüüd pärast päevi? Kas jätkan praegu ikkagi pillide võtmist või ootan uue menstruaaltsükli alguseni?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Kuna jätsid 2 pilli võtmata , siis rasestumisvastane kaitse säilib vaid juhul, kui alustada uue 21- päevase tsükliga menstruatsiooni 1. päevast. Kuna tegid 7- päevase pausi ja alustasid siis uuesti pillide võtmist, siis pillidega jätkates järgneva tsükli jooksul ( kuni järgmise menstruatsioonini) rasestumisvastast kaitset ei ole ja peab kasutama lisakaitset (kondoom). Hetkel on võimalus teha paus ja alustada pillidega uuesti järgmise menstruatsiooni 1. päevast.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Määrimine enne pillilehe lõppu

Tere!
Olen kasutanud madala hormoonisisaldusega pille ligi aasta, kuid viimastel kuudel on alanud umbes nädal aega enne pillilehe lõppu määrimine, mis muutub iga päevaga suuremaks ning pillilehega ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide üheks võimalikuks kõrvalmõjuks on vähene veritsus v. määrimine nende kasutamise ajal. Kõige sagedamini esineb ebakorrapärast veritsust pillidega alustades esimese kolme kuu jooksul, ...

Loe edasi

Tsüklihäire

Alustasin beebpillide võtmis aasta alguses, viimasel kolmel korra on veritsus/määrdumine alanud nädal enne pillikuuri lõppu ja vahpealsel ajal (7 p jooksul) veritsust ei ole. Mis võiks olla probleem, kas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Igakuised veritsused pillide võtmise 7 päevase pausi ajal tekivad peale viimase pilli võtmist ja on seotud 21+7 skeemi järgi võttes tekkiva hormoonide taseme muutustega. Veritsus tekib enne ...

Loe edasi

Unustatud rasestumisvastane pill

Tere,

olen tarvitanud Yasminelle pille üle kolme aasta. Nüüd juhtus esimest korda, et unustasin tableti võtta ja paraku oli tegu just uue paki esimese tabletiga. Oleksin pidanud selle võtma ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kui pilli võtmine hilines vähem kui 12 tundi, on pilli rasestumisvastane toime kindlustatud. Kui pilli võtmine jäi hiljemaks, soovitan järgmise pillide-tsükli ajal kasutada kondoomi.

Loe edasi

Päevade ärajäämine

Tere!

Mure on selles, et minu on päevad ära jäänud. Tarvitan Gesytile pille ning tavaliselt alustan pillide võtmist neljapäeval ja lõpetan kolmapäeval(21 päeva) kuid viimasel neljapäeval mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide 21+7 skeemi järgi võttes on rasestumisvastane toime garanteeritud. Kui aga pillivaba periood on pikem ( antud juhul 9 päeva) , siis pole enam kindlat garantiid ja rasestumine on võimalik. ...

Loe edasi

Pillide vahelejätmine

Tere

Olen kasutanud pille regulaarselt 9 kuud.
Mul oli nüüd 7päevane paus ning siis pidin neljapäevast uuesti alustama uue pakiga. Kuna olin Eestist eemal ning pakk jäi maha, siis jäi ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
paus ei tohi olla pikem kui 7 päeva, siis kaob pilli mõju. Seega tuleb kuni järgmise tsüklini kasutada lisakaitset. Kuna nii pika pillideta perioodi (7+5) järel alustades on alati suur tõenäosus ...

Loe edasi

Valulik vahekord

Minu probleem on seotud sellega, et mu mees läks välisriiki 2 kuud enne mind ja seega jäi meie seksiellu 2-kuuline vahe. Ma püüan oma enesetunnet võimalikult täpselt kirjeldada.

Nüüd, kui ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Loen kirjast, et olete 24-aastane.
Sümptomi nimetus on düspareuunia ehk valulik ja/või raskendatud suguühe.
Põhjuse olete nimetanud: ..."esimest korda (pärast 2 kuud) ...

Loe edasi

Mikrotsüstilised munasarjad

Tere,

mure järgmine. Lõpetasin Logesti võtmise septembris 2004. Pärast seda oli menstruatsioon normaalne kuni märtsi kuuni 2005. Siiani pole normaalseid päevi olnud. Vähene veritsus ainult. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Teil oli tegemist tüüpilise postpillamenorröaga,millega kaasnevad alati ka munasarjades mikrotsüstilised muutused,sest ovulatsiooni ju sellel ajal ei olnud,kui Te pille kasutasite.SOS pillid kutsusid ...

Loe edasi

rase???????

Tere! Olen 18 aastane neiu. Olen pille võtnud u poolteist aastat. Täna hommikul avastasin lauanurgalt ühe võtmata pilli. Aga ma ei tea mis päeval mul see võtmata jäi. Eile õhtul võtsin kindlalt! Kui mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna jätsid pilli vahele, siis võib nüüd seetõttu mõne päeva möödudes tekkida veritsus (pole menses). Kui unustasid pilli I nädala jooksul , on rasestumise risk suurem. Soovitan nüüd edasi võtta ...

Loe edasi

beebipillid

Tere!

Olen kasutanud neli kuud logest-pille. Lugesin, et "päevi" on võimalik pillide abil vahele jätta. Esimene kord ei juhtunud midagi. "Päevi" teist kuud järjest vahele jättes aga algasid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pille iga päev katkestamata võttes tekib veritsus mõned päevad pärast viimase pilli võtmist. Veritsus tekib pillide võtmise ajal kõige sagedamini siis, kui unustada tablett võtmata või võtta see ...

Loe edasi

Voolus

Mul on mure, millele ei oska kindlat põhjust leida. Nimelt u paar nädalat tagasi algas mul tumepruun, tumedate klimpidega voolus. Määrib pesu. Mitte mingisugust halba lõhna pole, võiks öelda, et lõhnatu. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Sinu mure on ilmselt tingitud sellest, et oled hakanud peale pausi uuesti pille võtma. Esimestel kuudel võib veritsus olla, kuid see peaks mööduma.
Kindlasti ei peaks pillide võtmist praegu ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi