Tihe urineerimise pakitsus 19.09.13 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere uuesti!
Kirjutasin Teile nädala alguses ja sain perearstilt retsepti nitrofurantoiinile, ostsin ka Urinal Akut. Peale esimese 2 tableti võtmist 17.09 lõuna ajal oli kohe parem. Võtsin esimesed 3 korda 2 tbl korraga. Eile hommikul oli aga eriline pissilkäimine. Kuna sain siiski ka oma günekoloogi vastuvõtule eilseks, 18.09, siis mõtlesin, et ma ei jõua kuidagi sinna, kuna vajadus tualetis käia oli nii piinav. Siiski läks paremaks ja selline pidev pakitsus kadus
ära. Arst ütles, et ma peaksin nüüd võtma 1 tbl 3 korda päevas. Lisaks kirjutas ta Linoladiol N kreemi, mõlemat peaks 10 päeva kasutama. Eile lõunast võtsin juba 1tbl korraga ja ööseks panin kreemi. Seda valulikku-ärrituslikku tunnet ei ole, aga pissimise pakitsus on täna terve päev väga piinav olnud. Mul ei ole võimalik oma günekoloogiga suhelda ja nädalavahetus tuleb peale. Kuna pühapäeval, 22.09 seisab ees reisile minek, siis ma olen endiselt väga hädas oma probleemiga. Sellises seisus on mul väga keeruline reisile mõeldagi, tuju on ka nullis.
Ma tõesti väga vabandan, et ma Teid tüütan nii pealetükkivalt, aga ma ei oska enam midagi ette võtta. Kui seda reisi ei oleks, siis katsuks kannatada ja oodata, et need määratud ravimid aitavad.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Olen ise ka komandeeringus.loodan,et saate veel kirja enne ärasõitu kätte.Soovitan lisaks määratud ravile osta apteegi käsimüügist Nospa tablette ( ilma retseptita saare osta 20 tabletti).Seega võtke üks tablett kolm korda päevas ja tehke istevanni sooja veega,ise samal ajal vette pissida.Ka võiks õhtuti alakõhule panna sooja veega täidetud pudeli .Loodan,et aitab. Tervitades,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Pidevad kuseteede põletikud

Tere, doktor Litter! Olen 58-aastane naine, kel viimase 10 a jooksul olnud korduvalt põiepõletikke, kuid allunud ravile. Selle aasta algusest lausa iga kuu kusteede põletikud, millega kaasneb väikeses ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

On selge, et tegemist on urogenitaalse atroofiaga, östrogeendefitsiitse seisundiga ehk tupekuivusega ja düsuuriga-urineerimise ebamugavusega, mis on üleminekuea tavapärane ...

Loe edasi

Tihe urineerimise pakitsus

Tere!
12 aastat tagasi opereeriti mul emakas ja munasarjad. Emakas oli müoom ja munasarjas tsüstid. Mingit ravi peale operatsiooni ei määratud, kuid mõni aeg hiljem tekkis mul välissuguelunditega ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,kuna Teil on munasarjad opereeritud,siis on tupe,kusiti ja kusepõie seinad õhukesed ja atroofilised.Vaatamata sellele,et uriinis põletiku tekitajaid ei leidunud,soovitan Teil koheselt alustada ravi ...

Loe edasi

Tihe urineerimine, pakitsus alakõhus, ebamugavustunne istudes ning viljatus

Tere.
Olen 35aastane naine. Üks sünnitus - 1999. Võtsin pille aastast 1999 kuni 2010. Peale seda olen proovinud rasestuda-ei õnnestu. Oktoober 2011 korraks nagu õnnestus, kuid tuli ära (ultraheli ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kaebusi on Teil tõepoolest palju.Mina soovitan Teil kindlasti dr.Hermlini konsultatsioonile minna ja kuna probleemid on ka pärasoolega,siis soovitan Teil minna abdominaalkirurg dots, Margot Peetsalu ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi