Linoladiol kreem 15.07.13 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere, paar nädalat tagasi kirjutasin teile oma murest - nn *närvilise põie* sümptomitest ja sellest, et hästi ei talu hormoone. Soovitasite kasutada kreemi väiksemas annuses. Teie vastus oli :
*Kuna vaevused urineerimisel tulenevad nii tupekuivusest kui ka kuivusest välissuguelindite piirkonnas, soovitan teha ka tuperavi. Linoladiol-N ravi tavaskeem on 1-2 korda päevas kreem välispidiselt ja üle päeva aplikaatoriga ( 1 aplikaatoritäis) tuppe 1. nädala jooksul, seejärel jätkates ravi 2 korda nädalas. Kuna Teil on olnud kõrvaltoimeid hormoonasendusraviga, soovitan järgmist skeemi: kõigepealt ravi välispidiselt kreemiga 1-2 korda päevas 1 nädala jooksul. Kui kaebusi ei ole, siis nädala möödudes lisaks ka tuperavi 2 korda nädalas, jätkates samal ajal välispidist ravi kreemiga 2 korda nädalas. Tuperavi soovitan alustada esimesel kahel nädalal poole aplikaatori doosiga. Kui kõrvaltoimeid ei ole, võib edaspidi doosi suurendada ja teha tuperavi tavalise annusega.*

Alustasin ravi Teie skeemi järgi : üks nädal ainult välispidiselt ja teine nädal lisasin ka 1 nädala tuperavi. Tuperavi kasutasin ka üle päeva ( kõrvaltoimed ei olnud). Tundsin ka põies kergendust.
Nüüd võiks jätkata ravi 2 korda nädalas ja pikendada pausi kreemi kasutamiste päevade vahel. Kahjuks, hakkasin uuesti tugevamalt tundma põie ärritust.
Kas see on normaalne ? Kui palju tavaliselt võtab aega et tunneks esimesi ravi tulemusi ?

Ette tänades

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
hormoonasendusravi efekt ei ole kiire ja võib võtta aega nädalaid. Positiivne on see,
et ei tekkinud tuperavi kasutades kõrvaltoimeid, mida kartsite.
Seega võite ravi teha tavalise doosiga. Kui jätkate ravi, kaovad ka Teid vaevanud
urineerimishäired.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Vaginaalatroofia

Tere,
Minul on selline mure, et üks munasari on minul äralõigatud umb. 10 aastat tagasi, operatsiooni tagajärjeks on varane menopaus. Hormoonasendusravi ma ei talunud (plaastrid, mirena spiraal ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
Linoladiol-N kreemi võib kasutada nii määrimiseks välissuguelunditele kui ka aplikaatoriga tuppe. Kuna vaevused urineerimisel tulenevad nii tupekuivusest kui ka kuivusest välissuguelindite ...

Loe edasi

Lonoladiol kreem

Tere, olin teie juures vastuvõtul paar kuud tagasi ja soovitasite Linoladiol kreemi seoses vaginaalatroofia sümptomitega ( ebamugavustunne põies ja välissuguelundite piirkonnas). Kahjuks ma ei talu hästi ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Andmetest selgub, et olete 47-aastane.
1. Ei pea, paljud patsiendid eelistavad kreemi just seetõttu, et saab määrida väliselt, enne naistearsti juurde tulekut, enne vahekorda, ...

Loe edasi

Valus suguühe

Tere! Olen 60aastane naine ja ei ole olnud vahekorras üle aasta, nüüd aga tekkis üks tore härra, kellega saaks koos elus edasi minna ja koos vananeda. Mure aga selline, et ei ole võimalik vahekorda astuda, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Tegemist on tupekuivusega ja ealiste muutustega. Kindlasti pöörduge vastuvõtule, retseptiravi on olemas: kreem Linoladiol ja tupekuulikesed Ovestin. Käsimüügis on geel tupekuivuse vastu ...

Loe edasi

valu vahekorra ajal pärast operatsiooni

Käisin kaks kuud tagasi tupeplastikaoperatsioonil- tegemist oli tupeseinte allavaje korrigeerimisega ja paigaldati ka põiele toetuseks ling. Pärast operatsioonist taastumist on aga vahekord muutunud valulikuks. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kahjuks unustasite kirjutada oma vanuse!
Arvan, et tegemist on östrogeendefitsiidiga ja tupekuivusega peale operatiivset ravi.
Soovitused:
-kasutage intiimhügieeniks ...

Loe edasi

üleminekuiga

tere .tore et olete mure korral olemas.olen 50-stane naine,2aastat tagasi opereeriti emakas ja emakakael.enne ei olnud nagu probleeme kuid nüüd on hakanud sügelus ja voolus ning nn.kuumatunne tupes ,tupe ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Reet!
Suur tänu meie töö tunnustamise eest.
Tegemist on östrogeendefitsiidist tingitud urogenitaalatroofiaga ehk lihtsalt tupekuivusega ja sellest tulenevate kaebustega. Saate juurde ...

Loe edasi

Valus on

Tere, olen 25a naine. Laps sündis keisrilõikega 2002 jan. Peale seda siiani on seksuaal elu võimatu - nahk on pidevalt genitaalide ümbruses praguline ja kipitab. Päevade ajal tampooni kasutada ei saa ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Välisgenitaalide ja tupe kuivus ja sellest tingitud kihelus on tõepoolest seotud muutustega naissuguhormoonide tasemes. Soovitan kasutada Linoladiol-HN kreemi välispidiselt 2-3 korda päevas ...

Loe edasi

Kandidoos

Lg. Dr. Katrin Seemen,
Mul on seenhaigus ja ma sooviksin teada, kuidas mõjub Klotrimosool kreem?
Kas sellest kreemist on tõesti kasu? Ja soovin veel teada, kuidas see kreem ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Riina!
Clotrimazol-salv leevendab kiiresti seeninfektsioonist põhjustatud kihelust välisgenitaalide piirkonnas. Samal ajal tuleks kasutada ka tuperavi tupe-tablettidega. Pöördu retsepti saamiseks ...

Loe edasi

Sünehhiad

Minu aastasel tütrel on alates kolmandast elukuust probleemiks sünehhiad. Oleme saanud kaks korda bakterite vastast ravi (Berlocid) ja määrinud linoladiol salviga. Mõne aja pärast tuleb probleem tagasi. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Sünehhiate probleemiga tegeleb lastegünekoloog.
Sünehhiate põhjus on sageli põletik. Kõige paremat efekti annab Linoladioli kreemi kasutamine. Opereerimine pole vajalik. Probleem laheneb tüdrukutel ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi