Kukkumine ja veritsus 26.02.13 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen 50 a.naine, viimane menses oli 2012 suve hakul, enne seda ebaregulaarne. Vaevusi olnud ei ole. Eile õhtul kukkusin kõvasti külje peale ja täna hommikul algas veritsus algul õrnalt, praeguseks tugevalt. On tunne, et midagi nagu ootaks paisu tagant väljapääsu, alakõhus selline raske tunne, püsti tõustes tuleb tugevalt verd, nagu oli varem mensese alguspäevil. Kas see võib olla menstr. või peaksin siiski arsti poole pöörduma?

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere1 Suure tõenäosusega on tegemist menstruatsiooniga või anovulatoorse vereeritusega.Arvestades Teie vanust võib niisuguseid ebareeglipäraseid vereeritusi ka edaspidi tulla.Anovulatoorse tsükli korral emaka limaskest pakseneb östrogeensete hormoonide toimel,kuna aga kollaskehahormooni on vähe,siis limaskest irdub oma raskuse tõttu ja põhjustab ka alakõhus raskustunnet.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

ESCAPELLE ja veritsus

Tere!
Olen 20aastane. Pühapäeval 30. oktoobril sai mul menstruatsioon läbi ning teisipäeval olin vahekorras, kus tuli kondoom ära ning järgmisel hommikul kohe võtsi Escapelle pilli sisse. Nüüd 8. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale SOS pilli võtmist tekib veritsus tavaliselt 1 nädala jooksul. Nädal peale pilli võtmist tekkinud veritsus on rektsioon SOS pillis sisalduvale hormoonile ja muretsemiseks pole mingit põhjust. ...

Loe edasi

veritsus peale emakaeemaldust

Millest on tingitud veritsus? Op. ist on 3 nädalat möödas. Opereeriti kõhu kaudu.Ise olen 48 aastane.Kas on sisemised niidid lahti?Arstile saan 2 nädala pärast.

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kui Teil on veritsus pöörduge koheselt kas ennast opereerinud arsti poole või valvekabinetti.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

murelik

Kasutasin aasta Logesti, siis jäi vahele pool aastat ja kui nüüd uuesti alustasin ei taha vereeritus lõppeda. Esimesel korral sellist muret ei olnud. Nüüd aga kestab veritsus juba nädal aega, kas peaksin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna pillide võtmisel on olnud 0,5 aastane paus, siis nüüd pillidega alustades on võimalik esimestel kuudel ebaregulaarne veritsus. Kui veritsus pole lõppenud, soovitan mitte teha 7-päevast pausi ...

Loe edasi

veritsus vahekorra ajal

Tere!

millest võib olla tingitud veritsus vahekorra ajal? veritsus ei ole suur, peale vahekorda kaob paari tunni jooksul ära. muul ajal veritsust ei ole. ja muid probleeme nagu ka ei oleks. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Anna!Soovitan Teil pöörduda oma günekoloogi poole,et kontrollida emakakaela seisundit. Võimalik,et emakakaelas on väike polüüp või põletik.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi