Kõhuvalu, hele triip, rasedus? 11.10.12 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

alustan algusest. umbes 1,5 kuud tagasi lõi hommikul alakõhtu väga tugev valu, mis möödus valuvaigistete toimel. Kuna mul on üsna õrn seedimine, siis ajasin selle süüks, neelasin ka terve posu igasuguseid seedimisprparaate jne.

3 nädalat tagasi olin vahekorras, mille ajal tuli kondoom maha, seemnepurset õnneks ei jõudnud tulla. Võtsin 8 h möödudes Escapelle'i pilli. Paar päeva määris ja siis algas menstruatsioon (mitu nädalat enne õiget aega). Tegin 3 päeva hiljem rasedustesti, mis oli negatiivne. Tean, et see oli väga vara, aga igaks juhuks, sest suvel oli paar kaitstud vahekorda erinevate partneritega. See oli negatiivne. Järgmise tegin ca 14 päeva pärast vahekorda ning ka see oli negatiivne ja siis tegin veel kolmanda testi järgmine või ülejärgmine päev. Ka see oli 3-10 min möödudes negatiivne, aga õhtul seda minema visates oli sinna ilmunud väga õrn roosa triip. Ma ei kujuta ette, millal see sinna ilmuda võis, sest vähemalt 20 min peale selle tegemist, seda seal polnud. Kas see võib olla lihtsalt kuivamistriip või siiski "triip on triip"?
Kõhuvalud on vahepeal tulnud tagasi, selline alaseljas veidi tuikab ning ka eest on naljakas torkiv. Kuna söömine ja seedimine on viimasel ajal väga käest ära ja ebaregulaarne, siis olen ka soolikate süüks ajanud, mitu aastat on juba ka gaasiprobleemid olnud ja kõht jubedalt torkinud, aga konkreetselt selle koha pealt mitte.
Streigi tõttu on ka mu arstiajad tühistatud. Olen paanikas, sest rasedus on hetkel viimane asi, mida oleks vaja. Jubedad enesesüüditused on juba praegu.
Kas peaksin veel tegema teste ning kas ma üldse saan rasedustesti vastuses kindel olla? Olen seni kasutanud After10-ni. Teisi rasedusega seotud sümptomeid justkui pole, ainult paar päeva pärast Escapelli olid rinnad õrnad ja ajas iiveldama.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
ma ei näe muretsemiseks mingit põhjust, sest kõik tehtud rasedustestid on olnud negatiivsed. Rasedustesti tulemust hinnatakse 5 minuti jooksul ja tundide pärast testi "nõrk positiivne triip" pole diagnostiline, s.t. selle alusel ei saa rasedust kinnitada. Peale SOS pilli võtmist tekib veritsus enamasti nädala jooksul ja uut menstruatsiooni on oodata 4 nädalat peale tekkinud veritsuse algust. Seega, kui kahe nädala jooksul menstruatsioon ei alga, soovitan rasedustesti korrata. Et välja selgitada, millega on seotud kõhuvalud, soovitan konsulteerida oma perearstiga ja ka günekoloogiga.
Parimate soovidega,
dr.Katrin Seidelberg

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Pillid ja päevad

Tere!
Selline asi, et olen kasutanud beebipille Lindynette 20 veebruarikuust saadik. Võtsin viimase pilli 21.05 ja nüüd on nädal pausi ja peaks hakkama menstruatsioon, kuid pole tänaseks hakanud.

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 23-aastane

Kirjutage üles 7-pillivaba päeva, mis järgnesid viimasele pillilehele. Olukorra nimetus on postpill-amenorröa (dr Maie Väli), ...

Loe edasi

Pillide lõpetamise kõrvalmõjud

Tere! Küsimus selline, et lõpetasin eelmisel kuul pillide võtmise, kuna tundsin et need ei tee mu organismile head. Pille võtsin kuskil poolteist aastat. Peale lõpetamist algasid kohe päevad, kuid see ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide võtmise ajal on munasarjade töö pidurdatud, tsüklid on anovulatoorsed. Kui pillide võtmine lõpetada, taastuvad ovulatsioonid. Sageli on esimese tsükli ovulatsiooni periood valulik ...

Loe edasi

Menstruatsioon

Tere!
Minu nimi on ... ja olen 14. Mul ei ole viimased 3 kuud olnud menstruatsiooni. Need on mul kestnud regulaarselt aasta aega ja pole olnud probleeme. Mul ei esine valusid ega muud säärast. Mul ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

Olete tubli, et küsite nõu. Kui olete olnud vahekorras või suhelnud meespartneriga lähedaselt, siis tehke hommikusest uriinist rasedustest vastavalt õpetusele, mille saab ...

Loe edasi

Kahe tableti võtmine

Võtan bromokriptiini prolaktiini taseme langetamiseks kuid lisaks sellele võtan ka beebipille. Kas mõlema ravimi võtmine ei vähenda teise ravimi toimet ega riku ravisüsteemi?
Teiseks küsimuseks ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Bromocriptini võib kasutada koos pillidega. Ravi ajal on soovitav jälgida vererõhku. Kui Bromocriptin ravi ajal tekib vererõhu kõrgenemine, peab ravi lõpetama. Pillide (21+7) tabletivabal nädala ...

Loe edasi

Konisatsiooni ja valud emakas

Tere!
Loodan,et väga segaselt ei kirjuta...6 kuud tagasi tehti konisatsioon ja diagnoosiks jäi raske emakakaela düsplaasia. Samuti lasin nüüd teha vaktsiini gardasil. Kuida nüüd olen hakanud tundma ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kaebused on iseloomulikud kuse- ja suguteede põletikule. Ka tupeseen põhjustab põletavat tunnet ja rohkenenud voolust. Sellisel juhul on vajalik teha analüüsid : testid emakakaelast ja soovitavalt ...

Loe edasi

Koposkoopia ja PAP test poole aasta pärast

Destembris 2016 oli tehtud kolposkoopia mille tulemuseks oli: Kolposkoopiale suunamise näidustus: LSIL Kolposkoopia: Diagnostiline ektoopia mõõdukas atüüpiline transformatsioon kl 2-3 suunas väike peenpunktiline ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Leid on kadunud, seega düsplaasiat uue analüüsi järgi ei ole, siiski igaksjuhuks uus tsütoloogia veelkord 6 kuu pärast. Düsplaasiad reeglina kaovadki, seega teatud muutusi jälgitakse.
DRKadastik

Loe edasi

menses

Tere

Mul on mure selline ,et viimased päevad olid mul 6 aprill. Nüüd mai kuus oleks pidanud algama päevad 4 mai . Tegin peale 4 mai-d kolm testi mis olid negatiivsed. Nüüd täna hakkas määrima ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! See on üsna tavaline probleem,et peale pillide lõpetamist jääb menstruatsioon umbes pooleks aastaks ebaregulaarseks. Kõige parem on lihtsalt oodata,et m.tsükkel ise reguleerub .Pregnacare on kompleksne ...

Loe edasi

lõputu mure

Põen pea kaks aastat pidevalt uroinfektsioone, tehtud korduvalt uriini külve, milles kasvnud vaheldumisi kolibakter ja enterokokk. Saanud iga kuu 1-3 antibiootikumi, millest osad enam ei mõju ja mõni leevendab ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 59-aastane

On selge, et tegemist on üleminekuea östrogeendefitsiitse urogenitaalatroofiaga ehk lihtsamalt eesti keeles tupekuivusega ja ...

Loe edasi

Üleminekuiga või tõsine probleem?

Tere!
Sain just 52. Pöördusin 6. jaanuaril oma naistearsti poole murega, et päevad on väga ebaregulaarsed, kord nädalase vahega, kord veelgi vähem. Läbivaatusel arst midagi ei leidnud, saatis ultrahelisse. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

Tegemist on üleminekueaga, kus naissuguhormoonide toime languse tõttu tekivad sageli menstruaaltsükli häired ja seetõttu vahel ka verejooksud.
Kaasajal püütakse vältida ...

Loe edasi

Emakakaelapolüübi eemaldamine ja tüsistused

Tere!
5.04 oli hüsteroskoopia ja polüpektoomia (eemaldati ca 2 cm polüüp emakakaelast) - seda tsükli 17. päeval. Teostati ilma narkoosita (arst soovitas võtta vaid ibuprofeni + paracetamol), oli ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!Nagu kirjast selgub,tehti Teile hüsteroskoopia ja protseduuri ajal diagnoositi ka emakakaela polüüp 0,5 x2 cm .Iseenesest ei ole tegemist suure polüübiga,aga ilmselt asetses laial alusel,mistõttu ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi