Pillide lõpetamine poole paki pealt ja rasedus 13.08.12 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Mul on selline mure, et ma kasutasin mitu aastat Yasminelle pille. Nüüd 4ndal augustil võtsin viimase pilli ja olin kaitsmata vahekorras 11ndal augustil. 12 august hakkasid mul menstruatsioon. Need kestsid 16nda augustini ja olin 17 august uuesti kaitsmata vahekorras. Küsimus on, et kas on suur tõonäosus, et võin rase olla? Tegin alles testi ka, aga see ei näidanud midagi, ju oli liiga vara.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
ilmselt on kuupäevadega väike segadus, sest märgitud päevad on alles ees. Peale pillidega lõpetamist võib esimene ovulatsioon olla 12-16 päeva peale viimase pilli võtmist. Suurim tõenäosus rasestuda on seega just sellel perioodil. Tõenäosus rasestuda päev peale menstruatsiooni lõppu on minimaalne. Rasedustesti tegemiseks on liiga vara, test ei näita enne kui paar päeva enne oodatava menstruatsiooni algust. Soovitan oodata ära järgmine mensruatsioon ja vajadusel rasedustest korrata.
Parimate soovidega,
dr.Katrin Seidelberg

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Yasminelle tarbimise lõpetamine ja menstruatsiooni algus

Olen Yasminelle pille võtnud ca 4 aastat. Vahepeal oli paus seoses neeruvaagna põletikuga. Viimasel aastal oli pidev probleem see, et tabletikuuri ajal eritus mitu nädalat verd. Samas menstruatsioon hakkas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rindade hellus ja menstruatsioonitaoline kõhuvalu on märk peatselt algavast menstruatsioonist. Hilinenud menstruatsioon ja tuim alakõhuvalu esinevad sageli ka funktsionaalsete munasarja tsüstide ...

Loe edasi

Rasedusvastane vahend 46 a. naisele.

Tere! Olen siiamaani umbes 6 a. tarvitanud antibeebipille Mirellet. Olen korrapäraselt naistearsti juures kontrollis käinud ja kõik on läbi kontrollitud ja tervis peaks nagu naiste poole pealt korras olema. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
ESV Mirena on kindlasti hea valik. Hormonaalne rasestumisvastane vahend on mugav ( ei pea igapäevaselt mõtlema pilli võtmise peale) ja menstruatsiooniaegsed veritsused on minimaalsed või puuduvad ...

Loe edasi

Yasminelle pillid

Tere!
Selline asi, et hakkasin Yasminelle pille uuesti kasutama peale sünnitust. Naistearsti juures käisin oma mensese 5. päeval ja kirjutati Yasminelled...Sama päeva õhtul lugesin infolehelt, et ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 20-aastane. Teie mure on põhjendatud, sest antibeebipille tuleks võtta määratud skeemi järgi, vaid siis on tagatud 100% kaitse soovimatu raseduse vastu. Nüüd ...

Loe edasi

antibeebipillide võtmise lõpetamine

Lp. Katrin Seemen!
Kuna otsustasime lapse saamist planeerima hakata, lõpetasin Yarina võtmise. Paraku tegin seda teadmatusest tsükli keskel. Täna (3 päeva pärast tablettide võtmise lõpetamist) algas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Kristi,
pillide mõjul munasarjades tsüklilisi muutusi , k.a. ovulatsiooni ei toimu. Veritsus tekib alati pillide lõpetamise järel 2-4 päeva peale viimast tabletti, ka siis, kui katkestada ...

Loe edasi

pillide lõpetamine

Tere,
Mul on selline omamoodi ja pisut ehk kummalinegi küsimus, millele loodan vastust saada. Olen 24 aastane ja tarvitan rasestumisvastaseisd tablette Triquilar. Lugesin tablettide infolehelt, et ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kuna Triqvilari üks tablett sisaldab nii östrogeenset hormooni kui ka kollaskehahormooni,siis tablettide lõpetamine suvalisel ajal kutsub ka varem esile menstruatsioonitaolise verejooksu(reeglina ...

Loe edasi

Küsimus

Ma lõpetasin pillide võtmise poole pealt ära kuna mulle ei sobinud need... Viimasel ajal oli paha olla ja seega ma lõpetasingi. Päevad olid küll ära aga nüüd hakkasid järsku uuesti päevad. Seekord on ka ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna katkestasite pillide võtmise poole pealt , siis on nüüd uuesti tekkinud veritsus (menstruatsioon)selle tagajärg. Arsti poole pöörduma ei pea.
dr. Seemen

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

24 juunist hakkasin "Jeanine" tarvitama,menstruatsioon pidi ammu lõppetama,aga jätkub külaltki tugev valutu vereeritis,kas kasutada pakki lõpuni?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kindlasti tuleb pille edasi võtta, sest katkestamine ei lahenda probleemi.
Sageli esineb 2 esimese kuu jooksul lühemaid või pikemaid veritsusi. Kui kolmanda pillide paki võtmise ajal on probleem ...

Loe edasi

Logest

Tere.Mul on selline küsimus,et seoses sellega,et pidin tarvitama hakkama antibiootikume,siis katkestasin pillide võtmise poole pealt ja päev pärast viimase pilli võtmist hakkasid päevad.Nüüd ma aga ei ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Antibiootikumide võtmise ajaks ei pea katkestama pillide võtmist, see lööb ainult tsükli segi! Nüüd tuleb ära oodata menstruatsioon , mis algab umbes kuu aja pärast peale pillide katkestamise järgset ...

Loe edasi

uus küsimus

Tere. On selline imelik küsimus: on uus partner ja iga kord (nüüd siis juba kolmas kord), kui vahekorras oleme hakkab kas sama päev või järgmine päev pruuni voolust tulema (nagu päevade alguses) ja siis ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Marianne !
Vajate reaalset naistearsti läbivaatust. Välja tuleks lülitada:
-seksuaalsel teel levivad infektsioonid
-emakakaela põletikud
-traumad
-tupepõletikud ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi