seksuaalelu 28.01.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!Suur aitäh vastuse eest!Mul on suur mure!Kui ma olen mehega vahekorras siis,ei lähe ma märjaks.Kas ma pean kasutama libestusaineid?Kui kaua ja kas see taastub iseenesest.Või viga on selles ,et ma ei erutu.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere!

Kas selline probleem on teil alles hiljuti tekkinud? Kas te kasutate või olete kasutanud ka mingisuguseid rasestumisvastaseid vahendeid? Tupe kuivus võib kaasneda ka ilma lubrikandita kondoomi kasutades. Soovitaksin teil kasutada emulsiooni Gleitgelen. See vahend on väga efektiivne ja ei tekita allergiat.

Kõike head soovides,

Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Beebipillid

Tere!
Olen võtnud logest antibeebipille juba üle 1 aasta. Mul siuke mure, et nüüd viimased kuud ei ole seksuaalelu eriti aktiivne olnud, kuid olen siiski tablette võtnud. Praegu on tableti võtmise ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Pillidega võib olla, et vahepeal määrib, siiski soovitaks pöörduda arsti poole läbivaatluseks. Dr kadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi