Probleem päevade algusega 11.05.12 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Nimelt on mul selline probleem, et 12.aprill pidin võtma SOS pilli (Postinor). Ning pärast seda mingi nädal aega hiljem jäin angiini ja kõrvapõletikku, tõsine viirushaigus.
Kuid nüüd on päevad hilinenud juba 14 päeva. Pidid algama 27. aprill.
Tegin kaks rasedustesti, mõlemad olid negatiivsed. Testid tegin siis, kui päevad olid hilinenud juba 11 päeva.
Vahel hommikuti on alakõhus nõrk valu, nagu kohe-kohe algaksid päevad. Kuid tuleb ainult pruunikat roosakat voolust.
Milles võib olla probleem, et mul päevad hilinevad? Ja miks tuleb sellist voolust?

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere, SOS pillid võivad põhjustada tsüklihäireid, soovitaks ikkagi günekoloogi kontrolli, vajadusel saab teha verest rasedushormooni, mis on täpsem. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Pruunikas voolus ja SOS-pillid

Tere!
Kuna günekoloogi juurde nii kiiresti aega ei saa, siis sooviks siit natuke nõu saada.
Umbes 3 nädalat tagasi olin sunnitud võtma ühe Escapelle SOS pilli. Terve nädala peale selle võtmist ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
muretsemiseks poole põhjust. Peale SOS pilli võtmist tekib sageli nädala jooksul veritsus. Alustasid nüüd pillide võtmist õigesti, 1. tsükli päevast. Esimese kahe kuu jooksul esineb väga sageli ...

Loe edasi

Veritsus enne päevade algust

Tere! Olen 24, rase pole olnud, hormonaalseid rasedusvastaseid vahendeid ei kasuta, püsipartner (kasutame kondoomi) ning teadaolevalt pole ka suguhaigusi esinenud.
Probleem on selles, et ~10 päeva ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
tsüklivälise veritsuse võimalike põhjusi on palju. Igal juhul soovitan pöörduda arsti poole, et teha vajalikud analüüsid ja ultraheli uuring. Võimalusel pöörduda kas lähiajall enne menstruatsiooni ...

Loe edasi

tugevad valud päevade ajal

Olen 17. aastane tüdruk ja umbes pool aastat on päevade ajal alakõht krampis ja valutab väga tugevalt. Tihti kiirgab valu ka selga ja neerudesse. Voolus ei ole eriti tugev, kuid valu on talumatu. Puudun ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
valulikud menstruatsioonid on seotud ovulatoorse menstruatsioonitsükliga ja seda probleemi esineb suhteliselt sageli. Iga kolmas naine tunneb valulikkust menstruatsiooni ajal, väga tugevate ...

Loe edasi

Üks mure

Tere,
Olen 24-aastane naine. Alates 1. septembrist on olnud sügelus, punetus, kihelus, kipitus, turse välissuguelundite piirkonnas. Tundub nagu oleks ka paar punasemat laigukest (haavandit ???) vms ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
kirjelduse järgi on ilmselt tegemist tupeseenega, see põhjustab kihelust, turset ja punetut. Soovitan osta apteegist Clotrimazol-salvi ja määrida sellega paar korda päevas, see leevendab kiiresti ...

Loe edasi

põletik?

Mul tekkis pruunikas roosakas voolus. Algul arvasin, et äkki on päevade vahepealne veritsus, mis väidetavalt pillide võtmisega võib kaasneda. Aga
sellel on ka ebameeldiv lõhn ja vist on ka väike ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kihelus tupeas ja ebameeldiva lõhnaga voolus on iseloomulik tupeseene ja vaginoosi korral, mis esinevad sageli koos ja viitavad tupe keskkonna häiretele. See omakorda võib olla seotud tampoonide ...

Loe edasi

tupeseen?

Tere!
Päevade ajal (~kolmandal päeval) tekkis limaskestale sügelus, kipitus, punetus, paistetus.. natuke valus oli ka (kasutasin sidemeid). Eelmiste päevade ajal tekkis sama probleem - läksin ruttu ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Võimalik, et on tekkinud allergiline reaktsioon sidemetele ja sellest ka kihelus, punetus ja turse nende kasutamise ajal. Osade firmade sidemed ei pruugi sobida, see ei tähenda, et sidemed ...

Loe edasi

Sünehhiad

Minu aastasel tütrel on alates kolmandast elukuust probleemiks sünehhiad. Oleme saanud kaks korda bakterite vastast ravi (Berlocid) ja määrinud linoladiol salviga. Mõne aja pärast tuleb probleem tagasi. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Sünehhiate probleemiga tegeleb lastegünekoloog.
Sünehhiate põhjus on sageli põletik. Kõige paremat efekti annab Linoladioli kreemi kasutamine. Opereerimine pole vajalik. Probleem laheneb tüdrukutel ...

Loe edasi

tupeseen...

Tere

Olen 14 ja günekoloog diagnoosis tupeseene. Kuna olen veel süütu oli tupeküünlaid väga raske sisse saada(tupe seinad on väga kuivad kah), kasutasin 2 küünalt järjestikusel õhtul, siis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Normaalsesel juhul tekibki tupevoolus koos menstruatsioonide algusega(12-15 aaasta vanuses) Voolus on valkjas ja lõhnatu. Kui voolusele lisandub ebameeldiv lõhn, muutub värvus ja kogus ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi