Kas magnetravi võib tsükli segamini ajada? 16.01.12 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Viimane kuukord oli 3.detsember.10.detsembrist hakkasin saama käele magnetravi ja siis algasid ka meeletud kuumahood ja higistamine.11.dets.peale magnetravi määris korra ja siiani kõik puhas. Rasedustest negatiivne. Käisin ka naistearstil 11. jaanuailr, ultrahelis kõik ok. Emakalimaskest 0,7,tohter arvas, et ootame peaks ikka hakkama päevad. Reedest hakkas ka kõht valutama nagu päevade ajal selline valu. Või hoopis kliimaks? Kuumahood kadunud.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 41-aastane. On olemas termin: varane menopaus – menopaus enne 45. eluaastat. Selle kinnitamiseks on vajalik määrata vähemalt 2 hormooni sisaldus, nn. ovariaaalne reserv, soovitavalt m ts 3.-6. päevani. Toodud kaebuste puhul oleks tõesti arukas oodata ja kui peaks algama menstruatsioon, siis teostada vajalikud lisauuringud. Kui menstruatsioon ei saabu 12 kuu jooksul, siis ongi eelmine kõige viimane menstruatsioon elus ja oluline oleks kaaluda hormoonasendusravi vajalikkust.
Lisainfo: menopaus.info
G.Litter, naistearst.ee, Piritalt-Maarjamäelt

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Hormoonide tasakaal ja unetus

Tere,
Olen kuulnud, et hormoonide tasakaalutus võib põhjustada unehäireid. Soovin uurida kas segamini löödud hormoonid võivad põhjustada unehäireid ka minu puhul või on mu seisund tingitud pigem ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 29-aastane

Kirja lugedes on esmane mulje sünnitusjärgsest seisundist, võimalik ka sünnitusjärgsest depressioonist.
Unehäiretega tegelevad ...

Loe edasi

Pruunikas määrimine

Tere!
Olen hakanud muretsema oma menstruatsiooni pärast, et liiga palju eelneb sellele pruunikat määrimist, mis algab 1-2 päeva enne veritsust ja kui algab veritsus, siis eritub koos verega ikka ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
tsükli lühenemine ja määrimine enne menstruatsiooni algust on sageli seotud tsükli II faasi puudulikkusega. Selle põhjuseks on kollaskeha funktsiooni puudulikkus ja see võib takistada viljastatud ...

Loe edasi

SOS-pillid

Tere. Olen 24 a naine. Kasutasin viimaste nädalate jooksul 2X SOS-pille ?(Escapelle). Menstruatsiooni esimesel päeval hakkasin kasutama Yasminelle kombineeritud pille. Nüüd on aga määrimine kestnud juba ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Jätkake Yasminelle tarvitamist,sest esimesel kahel kuul võib ka Yasminelle anda veritsust.Samas sisaldab Escapelle suhteliselt suures koguses kollaskeha hormooni,mis omakorda võib põhjustada pikemaajalist ...

Loe edasi

valusad rinnad

Tere!
Olen 35 aastane, 2 lapse ema. Juba mitu aastat lähevad mu rinnad iga kuu enne menstruatsiooni valusaks, tursesse ja tükiliseks. Käin korrapäraselt ultrahelis, seal öeldakse, et see on paratamatus, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Suure tõenäosusega on tegemist premenstruaalse sündroomiga. Õnneks on nüüd käsimüügis väga hea ravim Prefemin, mis on spetsiaalne looduslik ravim PMS raviks. Ostke apteegist ja ...

Loe edasi

rasestumisvastased tabletid.

sõin 2002 aasta algusest kuni käesoleva aasta maini reguloni tablette. aprillis sain liigestele magnetravi ja tsükli keskel tekkis veritsus. järgmisel kuul sama ilma magnetravita. käisin arstil, arst arvas,et ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Ebakorrapärane veritsus pillide võtmise ajal võib ette tulla juhtudel, kui unustada pill õigel ajal võtta, magnetravi liigestele ei mõjuta pillide toimet.
Mis puudutab vanust ja pillide ...

Loe edasi

Pillid

Tere. Olen pool aastat kasutanud Jeanine pille. Algul oli tsükkel segamini nagu ikka. Tundus, et asi sai korda, kuna paar kuud probleeme ei olnud. Nüüd aga algas kõik otsast peale. Küsimus aga on see, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! See, kui tsükli keskel esineb veritsusi, ei vähenda pillide rasestumisvastast toimet.
Kui probleem jääb püsima, tuleb kaaluda pillide vahetamist.
dr. Seemen

Loe edasi

postinor

Vahekorra ajal purunes kondoom (seemnepurset ei olnud veel toimud, tean, et et see ei välista rasestumis võimalust). Võtsin Postinori kolme tunni pärast, järgmise nagu ette nähtud 12 tunni järel. Menstruatsioon ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Postinori võtmise järgselt tekivad tihti menstruatsioonitsükli kõikumised, seetõttu ei soovita SOS pille kasutada rohkem kui 2 korda kuus ja üldiselt nii harva kui võimalik.
dr. Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi