Päevad algasid varem 11.12.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Võtan beebipille Jasminelle ja mul on veel nädala jagu pille alles, aga päevad hakkasid täna. Tavaliselt hakkavad paar päeva pärast viimase pilli võtmist. Kas see on tõsine asi või nii võibki olla ja millest see võib tingitud olla?

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 27-aastane. Välistada tuleb soovimatu rasedus ja sugulisel teel levivad haigused. Tehke hommikusest uriinist rasedustest. Kui on olnud uus partner või kaitsmata vahekord, siis oleks vajalik uuring urogenitaalsele klamüdioosile. Antibeebipille jätkake skeemi 21+7 järgi. Kalendrisse märkige 7-pillivaba päeva ja nimetage need igale arstile, kuhu pöördute.
G.Litter, naistearst.ee, Piritalt

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Emaka toonused

Tere!
Mure selline, et see kuu kui algas ovulatsioon siis mingi aja pärast tekkisid ka emaka toonused. See oli sama moodi nagu kui last ootasin ,et kõht läks pingesse ja siis mõne minuti pärast lõdvestus. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Te olete ilmselt väga tundlik naine ja tunnetate oma organismi ülihästi. Ka ovulatsioonieelselt ja sel ajal hormoonide järsu tõusu tõttu on võimalik selline tunne nagu kirjeldate. Raseduse ajal ...

Loe edasi

Kas võib olla emakapõletik?

Tere

Minul selline mure, et käisin aprilli lõpus väikesel operatsioonil, kuna mul oli emakas polüüp, mis oli vaja eemaldada. Kõik läks hästi ja tehtud see sai. Peale operatsiooni mingit kontrolli ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Põletiuku moodi ei ole, kuna veritsus on mensese jal. Muul ajal ju pole nagu aru sain. Võimalik,et esimenme menses ongi pisut suurenma verega peale oppi. Kindlasti minge arstile, seni aga võite juua ...

Loe edasi

Krambid alakõhus

Tere!
Täna hommikul olid tugevad krambid alakõhus. Kohe, kui ärkasin, hakkas nii valus, et ei saanud liigutadagi. Avastasin vetsus, et ka päevad algasid täna, kuigi veidi varem, kui ootasin. Kas ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Suure tõenäosusega on Teil tegemist düsmenorröaga,mis esineb vaid ovulatoorsete menstruatsioonitsüklite korral.Düsmenorröa sümptomiks on krampjas alakõhuvalu,mis võib kiirguda ka selga ja reitesse.Noored ...

Loe edasi

tsüklihäire?

tere.
Minu mure on järgmine: viimased päevad algasid 28.03.2008 ja tänaseni ei ole uusi päevi tulnud... Päevad on alati ebaregulaarsed olnud. sügisest graafikuga: 34 päeva, 44 päeva, 29 päeva, 53 ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!Ilmselt on tegemist anovulatoorse m.tsükliga ja võimalik,et paremas munasarjas on follikulaarne tsüst,sellest ka pinge alakõhus.Tsüst avastatakse tavaliselt tsüklihäirete tõttu tehtaval günekoloogilisel ...

Loe edasi

Jeanine kõrvaltoime

Tänud Teile siinse nõustamise eest. Esitan siis ka oma mure.
Hakkasin esmakordselt kasutama Jeanine tablette, enne seda olnud tablettidest pikem paus, varem kasutasin teisi tablette. Eelmisel kuul ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Kui te alustasite alles Jeanine võtmist, siis esimesed 2-3 kuud võib olla vahepealne määrimine. Kui kaebus ei möödu 3 kuga, siis peate pille vahetama. Kõike head soovides Dr Kadastik

Loe edasi

Duphaston-päevi ei ole ja rase vist ka mitte???

Tervist dr.Väli
Minul selline mure..olen kasutanud 4kuud duphastoni-tsükli ebaregulaarsuse pärast.Võtan 1tabl.päevas,16.-26.tsüklini..siiani on käinud tsükkel kui kellavärk..päevad algasid alati ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Liisa! Võiks teha veel ühe rasedustesti.Ka siis,kui võtate duphastoni tsükli pärast,on võimalik rasedaks jääda.Aga kui östrogeenide sisaldus on madal,siis on võmalik,et iga kord peale duphastoni päevad ...

Loe edasi

menstruatsioon ja bromocriptin

Tere!
Olen 30. Võtsin 2 kuud kõrge prolaktiini hormooni tõttu (päevad olid suht verevaesed ja pruunikad) bromocriptini 1 kord päevas. Seejärel oli mingi 2 kuud vahet, siis võtsin uuesti prolaktiini ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui oleks võimalik täpsustada prolaktiini sisaldust vereseerumis,siis oskaks ka pisut rohkem aidata.See on üsna loogiline,et kui katkestada bromocrptini võtmine,siis esialgsele prolaktiini langusele ...

Loe edasi

Tere!

Tere! Minu küsimus on järgmine. Nimelt on juba kahel korral olnud probleeme päevadega. Kuskil üleeelmisel kuul algasid päevad nädal aega varem ja kestsid täpselt sama kaua nagu tavaliselt. Arvasin et hakkasid ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! See probleem ei ole seotud seenega.Ilmselt on tegemist hormonaalse häirega ja seda just kollaskeha vaeguse osas.Pöörduge oma günekoloogi poole palvega määrata ära vereseerumis munasarjade poolt ...

Loe edasi

Mida teha?

Tere, olen 19 aastane ja minu probleem seisneb selles, et kui tavaliselt on menses olnud korrapärane siis viimase 2 kuu jooksul on hakanud toimuma suured kõikumised. Detsembri kuu mens hakkas nädal hiljem ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kindlasti pead pöörduma arsti poole. Vajalik on võtta analüüsid põletikutekitajatele emakakaelast ja teha ultraheli uuring!

Loe edasi

päevad pillide võtmise ajal

Tere,

olen aasta algusest peale Marveloni tarvitanud. vahemäärimisi on küll tihti ette tulnud, aga seekord, laupäeval, algasid päevad, kusjuures pakk on alles poole peal. palun öelge mulle, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Vaheveritsusi võib esineda pillide võtmise esimeste kuude jooksul. Tuleb pöörduda siiski naistearsti poole, et jätkuvate veritsuste põhjus kindlaks teha. Suure tõenäosusega leiab probleemile lahenduse, ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi