Tablettide kasutamine 23.01.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere Dr. Litter



Minu mure seisneb selles, et paar kuud tagasi alustasin Tri-Regoli kasutamist. Esimese tableti võtsin menstruatsiooni viiendal päeval ja tarvitasin ära kõik 21 tabletti korralikult õigetel kellaegadel. Järgmisel päeval peale viimase tableti võtmist hakkas tulema selline pruunikas voolus. Kuna mulle apteegist ei antud tablettidega koos ravimi infolehte ja ka arst ei rääkinud midagi lähemalt, arvasin et mul hakkasid päevad ja võtsin kohe järgmisest lehest esimese tableti. Seega ei jäänud vahele ettenähtud 7 päeva. Vereeritus oli tol korral küll veidi väiksem kui tavaliselt. Tookord olid mul ka alakõhus tugevad valud ja sisikond justkui kiskus krampi. Samuti olid rinnad väga valulikud. Kas siin võib olla seos tablettide vale tarvitamisega?

Peale teise lehe lõpetamist hakkas samuti järgmisel päeval määrima, kuid verejooksu pole alanud ja nüüdseks on ka määrimise ära jäänud. Järgmist lehte peaksin alustama ülehomsest. Kas see on normaalne et päevad niiviisi ära jäävad?

Või olen tablettide kasutamisest täiesti valest aru saanud?



Olen 22 aastane

Itty

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Tere Itty!

Soovimatu raseduse ärahoidmiseks kasutatavate tablettide skeem on ikka 21+7+21+7.....jne. Tark on kalendrisse märkida 7 tabletivaba päeva.

Teie kaebustel võib olla seos tablettide vale tarvitamisega.

Enne järgmise tabletilehe alustamist tehke hommikusest uriinist rasedustest.

Kindlasti konsulteerige naistearstiga õige tarvitamise suhtes. Loodan, et edaspidi ei satu kellelegi tabletikarpi ilma patsiendi infota.

Naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

tupeseen

tere.Mul selline küsimus1).Mul lööb välja vahetevahel tupeseen.Tean et ta võib ka vahekorra ajal välja lüüa.Kui ma enne vahekorda määriks klotrimasool kreemiga tuppe,olen kuulnud et võib.Kas see aitaks,et ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tupeseen on üks sagedasemaid tupepõletike tekitajaid.Soodustavateks faktoriteks on rasestumisvastaste tablettide tarvitamine,antibiootikumide kasutamine,intiimhügieenis sage kemikaalide kasutamine ...

Loe edasi

tsüklihäired

Tere!
Olen 37 aastane 2 last sünnitanud naine. Võtan aastaid antibeebipille Cilest. Päevad on alati olnud korrapärased. Nüüd aga tekkis tablettide võtmise 12 päeval veritsus, mis on sarnane korrapäraselt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
Pillide korrapärane võtmine kindlustab rasestumisvastase kaitse, ka juhul kui tekib tsükli keskel veritus. Veritsuse põhjus võib olla näiteks mõne teise ravimi kasutamine või unustatud pill ...

Loe edasi

Menstruatsiooni algus keset tablettide võtmist

Tere!

Mure on selline, et olen Logesti võtnud 2 kuud (eelmiseid rohtusid 4 kuud). Esimesel kuul algas menstruatsioon juba siis kui tabletilehel oli 3 tabletti võtmata. Sellel kuul algas menstruatsioon ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kui Teil on plaanis 2 kuu pärast rasestuda, siis ei ole tõesti antibeebipillide kasutamine otstarbekas. Rasedusest võite hoiduda kondoomidega, apteegi käsimüügi lokaalsete vahenditega, ...

Loe edasi

Vahekord päevade ajal

Tere,

Rasestumisvastaste tablettide leht on lõppenud ning uue lehe alguseni peaaegu nädal aega. Kuna sooviks on 100% kindlus raseduse ärahoidmiseks, siis kasutame lisaks tabletidele alati ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Teie teete nüüd küll igas mõttes kahekordset kaitset:reeglina on ikka tablettidel 100% rasestumisvastane kaitse.Kui olete oksendanud või on kõhulahtisus,siis võiks kindluse mõttes küll lisaks kondoomi ...

Loe edasi

Rinnad

tere, mind huvitab selline küsimus-kas rõngas rinnanibude ümber võib olla ka värvusetu, nahaga peaaegu ühte tooni, kas see on normaalne või see on juba tingitud mingitest faktoritest, nt rasestumisvastaste ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ka nahavärv on inimestel erinev,ka rinnanibu ümber olev areool ei ole kõigil ühesuguse intensiivsusega.Logesti kasutamine ei oma tähtsust.Ärge muretsege,ei tähenda see midagi halba!Edu soovides,Maie ...

Loe edasi

tylikas ja kahjuks paljude naiste vaevus...

Mida ja kuidas ette võtta, kui kimbutab tupeseen? Olen ysna noor veel(22), regulaarset suguelu pole ja ka synnitanud pole.
Tavaliselt lirjutavad naistearstid kohe hunniku antiniootikume, mis on aga ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tupeseen on tõesti üks tülikas põletiku tekitaja aga seda ei ravita antibiootikumidega vaid vastupidi,antibiootikumid põhjustavad tupeseent.Veel põhjustab tupeseent rasestumisvastaste tablettide ...

Loe edasi

tabletid

Küsin sellist asja - kui rasestumisvastaste tablettide võtmise ajal tekib kahtlus rasestumisest, kas meil müügilolevad rasedustestid näitavad rasedust kohe tabletivabal perioodil, või vähemalt järgmise ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Eve.
Kui kasutate rasestumisvastaseid tablette instruktsiooni järgi on rasestumise võimalus väga väike. Rasedustestid näitavad juba 11 päeva vanust rasedust. Teadaolevalt ei põhjusta rasedusvastaste ...

Loe edasi

logest

Varem kunagi pole kasutanud ühtegi hormonaalselt vahendid . Alustan Logesti võtmist.Kui kaua pean kasutama lisaks muid rasestumisvastaseid vahendeid? Kuna kaob rasestumise võimalus? Kas Logesti kasutamine ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Svetlana.
Logesti rasestumisvastane toime algab kohe kui alustate pillide kasutamist. Oluline on, et alustaksite mensese esimesest päevast ja võtaksite tablette enam vähem samal kellaajal. Sellisel ...

Loe edasi

allergia

Tere!

Kas põhimõtteliselt võib esineda sellist nähtust nagu allergia sperma vastu? Kuigi kasutan Logestit, on parem kui seemnepurse toimub nö. väljaspool minu keha. Vastasel juhul on mõni seenhaigus ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ma arvan,et ka partnerit peaks kontrollima seenhaiguse suhtes,ilmselt on tegemist reinfektsiooniga.Ka rasestumisvastaste tablettide kasutamine suurendab pärmseene esinemust.

Loe edasi

mis see on???

Tere. Olen 19 aastane neiu ja olen poolteist aastat elanud suguelu ainult ühe partneriga. Mul on ka valge voolus, kuid lisaks sellele umbes kolm kuud tagasi tuli mul tupest rohket kollakas-rohekat voolust, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kirjelduse järgi võiks Teil tõepoolest tegemist olla seenhaigusega.Pärmseente poolt tekitavate põletike esinemus on tõusnud ja selle põhjuseks on laialdasem antibiootikumide kasutamine.Teised soodustavad ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi